zondag 1 november 2015

Rome en meer

Allereerst heel erg bedankt voor jullie leuke reacties op de dankbare dinsdag , ik ga er gewoon mee door mede door jullie support.

En nu dan Rome , nee ben er nooit geweest en weet ook niet of ik er ooit zal komen ,dus dan maar naar de tentoonstelling in de Nieuwe Kerk bij ons in Amsterdam
Het was aardig maar ik vond het best klein ,ja wat je ziet uit die oude tijden is opzich natuurlijk
indrukwekkend, maar er waren ook dingen nagemaakt en oud gemaakt ....en dan denk ik tja......
maar goed we zijn weer wat wijzer geworden en ja hoor heb me best vermaakt
 
En zo weer even in de stad zijn is altijd heerlijk vooral op mijn fiets ,ik adem dan Amsterdam de stad waar ik geboren en getogen ben .
het blijft heerlijk.
 
Thuis gekomen vind ik het dan ook heerlijk om weer mijn breiwerk op te pakken
Langszaam groeit het verder , ik maakte nog een schaapje
en ben nu tussendoor een olifant aan het maken voor Teun die gek is op olifanten, het patroon is van zijmaakthet en breit heerlijk.
we zijn er bijna .
dus hup weer verder want er liggen hier genoeg(lees teveel) projecten.
maar ja ik kan het niet laten op de een of andere manier .
Fijne zondag
 

16 opmerkingen:

  1. Ook een fijne zondag, marloes. Jij komt je dag wel door...
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prettige zondag. je zult je vast niet vervelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne dag Marloes!! Ik zie dat je al weer wat verder bent met je Sari! Mooi!!! En dan nog olifant bijna klaar ;-). Lekker bezig hoor; ook nog weer iets gevilt! Nee, het woord verveling bestaat niet hè :-)))))))!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je allemaal mooie projecten! Lekker afwisselen, daar houd ik ook wel van :-) Jouw Sari wordt ook schitterend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja Rome, ik ben er ook nog nooit geweest hoor. Tegenwoordig komen de jongelui overal en ze zien meer dan de ouders. Maar via een tentoonstelling kun je ook een beetje proeven toch? Of een film/documentaire....
    Je hebt het ook veel te druk met al je creaties! Fijne afwisseling van technieken en ik ben fan van je schaapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig schapenkind *smelt*
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, Rome staat ook al lang op mijn verlanglijstje...
    Jouw schaapje is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief schaapje.
    En nee,in Rome ben ik ook nooit geweest.
    Lijkt me trouwens wel een prachtige stad.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt je sjaal mooi en die kleuren ook prachtig. Lief z'n klein schaapje.. Met dit weer is het zeker geen straf om er lekker op uit te trekken en dan weer naar huis de olifant afmaken... We zien hem vast wel als hij klaar is... hoop ik...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rome....ook ik ben er (nog) niet geweest. Altijd leuk dan om een tentoonstelling in de buurt te hebben, maar wel jammer dat hij tegenviel...
    Gelukkig maakte je fietstocht een heleboel goed. Grappig toch; we zitten vaak op dezelfde gedachtengang, maar hier dus niet. Ik ben een meid uit de polder en voel me niet gelukkig in een stad. Als ik er eens ben, probeer ik natuurlijk te genieten van de 'andere' wereld om me heen, maar oh, wat ben ik blij als ik de polder weer om me heen zie (en verse koeienstront ruik, héérlijk :-)
    Leuk om je sari weer een stukje groter te zien.
    Die olifant ziet er nog aardig moeilijk uit; af en toe zo weinig steken op de naald....maar de eindresultaten van Zijmaakthet zijn altijd weer prachtig! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Wat zal Teun er blij mee zijn!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi Rome ja kan maar hier in Nederland is het ook mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah ja, die Rometentoonstelling... Helemaal vergeten. Maar nu weet ik het weer, daar wil ik nog naar toe. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw weg naar Rome gaat via Amsterdam! ;-)
    Wat ben je met leuke dingen bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat breiwerk ziet er weer spectaculair uit! Het is beter de eerste te zijn in uw dorp dan één van de laatsten in Rome. (Julius Caesar) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pfft! Die olifant! dat aan elkaar breien van al die delen vind ik vreselijk. Maar zo te zien gaat het jou goed af.Morgen alweer dinsdag. Niet stoppen hoor met dankbare dinsdag. Het zijn juist de kleine dingen die het leven de moeite waard maken.

    BeantwoordenVerwijderen