dinsdag 10 november 2015

Dankbare Dinsdag

Spelen in de keuken met verf, ja daar kan ik heel blij en dankbaar van worden .
Zo deed ik zondag een klein verfklasje bij Loret Karman , we speelden met wol en verf.
met dit als resultaat, het is een merino wol met lang kleurverloop.
Door de wol in verschillende badjes te dippen wordt het net een toverbal.
zo verrassend........

En al terug fietsend op de zondag naar huis is dan ook een feest ,de workshop was van 10- 12 uur dus de rust van de stad maar ook het op gang zien komen ,want zondag is er toch veel wat later ontwaakt.
dit complete plaatje is ook erg leuk om weer eens van af je fietsje te ervaren.
ik heb genoten en nog lang niet klaar met verven.

22 opmerkingen:

  1. Schitterend! Wat leuk dat je ook dat zelf kan creëren!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, hoe prachtig. Hoe je zo'n mooi effect kan bekomen is me een raadsel, maar ik vind de kleuren heel mooi!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik vind hem echt supermooi!!!! En zo'n verfklas bij Loret is ook een feest!! Jij nu al 2 keer !! Deze met lang verloop wil ik ook nog eens doen, maar ik vind de afstand wel een bezwaar.
    Ik kan me wel heel goed voorstellen dat het fietsen door de stad op zondagmorgen ook bijzonder is! Een stad in ruste heeft echt een aparte sfeer!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi resultaat en een stukje tekst om rustig van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi mooi mooi. Weet je al wat het gaat worden? En die rust in de stad is overal fijn maar ik denk toch echt speciaal in Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleuren weer en ze passen zo mooi bij jou. Wat lang kleurverloop is weet ik niet, misschien met een langere streng dippen in een verfbad?
    Mooi om een stad te zien ontwaken en dan vooral op de fiets, dan kan je rustig kijken naar alles om je heen (al ligt míjn voorkeur bij een ontwakende polder hoor :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kleurenverloop krijg je zo en het zal toch iets ingewikkelder zijn dan alleen maar dippen. Maar het blijft toveren en zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die kleuren en een heerlijk fietsritje denk ik (al wandel ik liever haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is voor mij top verven kleine beetjes dippen in verschillende kleuren nou dat ga ik onthouden hoor want dat smaakt naar meer :)
    Fijne ddd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kleurverloop! Ben heel benieuwd wat je er mee gaat maken. Je olifant is erg lief geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleuren,Marloes.
    En ja,je stad bekijken met hele andere ogen,is
    echt genieten.
    Je ziet het dan,zoals een vreemde het zou zien.
    Er vallen je dan veel meer details op.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kleur verloop. Grappig om dat zelf te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! Kan niet wachten om te zien hoe je het verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kleuren! Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, ik snap dat je daar heel erg van kunt genieten. En je wol is ontzettend mooi gekleurd. Je handen jeuken toch zeker al om daar iets van te gaan breien?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleuren heb je geverfd en fijn dat je zo genoten hebt van de rust in je stad.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh zo mooi! Dat wil ik ook ooit nog weleens leren :-).
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat hebben we dan met elkaar gemeen: ik ben ook verzot op wol verven.
    Zo spannend, hoe de kleur er uiteindelijk gaat uitkomen.

    Deze van jou is PRACHTIG. Een indrukwekkende kleur. Dat levert in de toekomst weer mooie handwerkjes op.
    Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kleurencombinatie is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey lieverd hèhè eindelijk eens even tijd maken om ook bij jou te komen bijlezen, ik was al veel te lang niet meer op bezoek, nu ik het zo druk heb met mijn Tante Betsy blog. Wow dat wol heb je prachtig geverfd! Dat zal wel een feestje zijn geweest die workshop. En fietsen op de vroege morgen daar geniet ik ook altijd zo van.
    Oh die gebreide knuffel is toch ook wel errug leuk geworden! Love him...mmm kreeg meteen inspiratie om een trui te recykleren voor zo'n project...niet dat ik dat snel ga doen, want heb nog zoveel plannen...hihi. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen