donderdag 5 november 2015

Klaar!!!!

Nou olie.. is klaar
meteen maar even een jurkje aangegeven ben benieuwd of Teun het wat vind.....want met zijn twee olifanten die hij heeft vanaf zijn geboorte is hij onafscheidelijk, kijken of deze indringer een plekje bij hem veroverd.
kan altijd nog door naar het buurmeisje die al meteen riep word hij voor mij......
het is echt leuk om te breien zo"n knuffel tussen door dat ik straks ook maar weer eens een muis opzet .
altijd wel iemand mee blij te maken.

23 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige lieverd!
    Daar gaat sowieso iemand heel blij van worden ;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! En wat krijg je altijd een mooi effect met dat "verloop-garen"!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd!!! Doet me meteen weer realiseren dat ik Jacobus al meer dan een jaar voor 3/4 gebreid heb liggen :-/.
    Dat jurkje maakt hem nog leuker!! En Ollie komt dus sowieso goed terecht ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat je opgeschreven hebt waar je was gebleven ,want dat vind ik een gedoe hoor .dus fort die arme jacobus......

      Verwijderen
  4. Ach, wat een schattig 'Slurfie' :) Ik kan me niet voorstellen dat Teun hem/haar niet leuk zal vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Teun vind haar vast leuk! Ik in ieder geval. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die is superlief met dat jukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja een plaatje weer ollie wil ik ook nog wel maken maar er staan ook nog muizen in de wacht maar dan van stof

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jouw buurmeisje is straks natuurlijk teleurgesteld want Teun gaat deze olifant ook vast koesteren! Wat is het een schatje geworden, en wat leuk dat felrode jurkje erbij, compliment hoor!
    Goed idee om nog een knuffel te te breien; én je hebt weer een leuke afwijkende breiklus, én je verrast er straks weer een blij kindje (buurmeisje misschien?)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha...ik vind m in ieder geval grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha...ik vind m in ieder geval grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd, vooral met jurkje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is super grappig, vooral door z'n neus! En dan ook nog een leuk jurkje aan ... Ik zou hem wel als kroel willen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat rode jurkje maakt het helemaal af! Wat mooi! Dit olifantje zal Teun zeker en vast koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat een scheet en in zo'n mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een dotje,, ik ben benieuwd of hij hem mooi vind en of de concurentie dat ook vind, hahaha. Tis wat al die knuffels...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amiguri haken vind ik al zo moeilijk en zo'n gepruts en jij breit gewoon zo'n olifant? En wat voor een mooierd... volgens mij wordt die Olie meteen geadopteerd!
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen