dinsdag 24 november 2015

dankbare dinsdag

dankbaar het is een woord maar zegt zoveel..............................

maar ik ben dankbaar voor al die leuke mensen die ook via het bloggen op mijn weg komen.

Dankbaar voor de lieve post deze keer van Els, zelfgemaakte dingen en dingen om lekker in te lezen.
een dromenvanger die in middels boven mijn bed hangt .
Zo leuk al die blauwe spulletjes

En meteen die leuke schriftjes die Els maakt en verkoopt ,ga maar gauw eens kijken .
Fijne dankbare dinsdag...................................................

19 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo verwend bent. Dan zal ik nu even bij Els kijken :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Verrassingspost, ik houd ervan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een verrassing het lijkt wel sinterklaas...Ik ga eens bij Els kijken je maakt me nieuwsgierig...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo'n verrassing te vinden! Dat geeft weer een extraatje aan de dankbare dingen! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel wat leuke spulletjes! Geniet ervan! Nu even naar Els piepen :-))

    Lieve groet, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om zoiets moois te krijgen,Marloes.
    En ik zal eens bij haar gaan kijken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blog van Els! Dat kende ik nog niet. Droom maar lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een heerlijk Els-pakket, genietze
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een heerlijk verwen pakket en bij Els kijk ik graag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat lief van Els. Heerlijk genieten is dit toch! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi, die lieve post. Lief zijn voor elkaar helpt om te blijven geloven in het goede in de mensen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Omdat jij de allerliefste oma bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent verwend! Wat heerlijk voor je! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Carla noemt dat "omslaggeluk".
    Dat past er perfect bij , eh?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk pakketje, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig zo'n verrassingspost.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het ook een heerlijk kringetje, dat blogkringetje. Al die gedeelde interesses.
    Mooie spullen heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk. Echte Els verwennerij.

    BeantwoordenVerwijderen