dinsdag 3 november 2015

Dankbare Dinsdag

Net terug van mijn ochtend wandeling ga ik aan mijn over heerlijke ontbijtje.

heerlijke start alvorens mijn werk te beginnen nog even van de rust genieten.
Ik werk thuis dat is al genieten .Geen routes door druk verkeer ,nee gewoon een wandeling door het park die zich in herfst kleuren heeft getooid.
Grace kijkt eens achterom om te kijken of ik er wel aan kom.
Ze vervolgd haar weg
Ik voel me altijd een beetje kind als ik door afgevallen blad kan lopen ...
hebben jullie dat ook?
maar ook de merel heeft ons gezien en blijft rustig zitten.
 
fijne dankbare Dinsdag
 
En ook fijn dat jullie het ook leuk vinden dus we gaan lekker door.
Met de kleine dingen die het leven versieren iedere keer weer te ontdekken.

18 opmerkingen:

  1. ja, lekker de bladeren opscheppen met je voeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heerlijk, die ritselende bladeren moeten liefst zo hard mogelijk ritselen ;)
    Wat een heerlijk begin van de dag, je hebt het heerlijk getroffen zo. Fijne dag en werkse.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik de thermometer zo zag was het wel een frisse ochtendwandeling vandaag! Maar wel mooi, dat laten je foto's ook zien. Heerlijk door de bladeren schoppen als je loopt en je verwonderen over de kleuren die je nog ziet in de bomen! Geniet van je Dinsdag Marloes!
    Lieve groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha hier net zo'n klein kind in een tapijt van bladeren, niks zo fijn als omhoogschoppen en kijken naar het dwarrelen...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja heerlijk. weet je nog dat poeziealbumversje: wees bevriend met kleine dingen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die herfstbladeren, lekker lopen door zo'n dikke laag.
    Genieten dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaah! Heerlijk door de herfstbladeren schoppen. Dat vind de hond van mijn dochter helemaal geweldig als ik dat doe! (En ik ook. ;-)) XXEsther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja heerlijk knisperen door een weg van bladeren ja Marloes en gewoon doorgaan ik vind het ook erg leuk de dinsdag krijgt een hele speciale betekenis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja,heerlijk hè,wandelen door de bladeren.
    En Grace vindt het ook leuk,zo te zien.
    Genieten van kleine dingen,dat is zo belangrijk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo fijn als je niet door het drukke verkeer moet om aan het werk te gaan. In plaats daarvan door de herfstbladeren stappen, wat een geluksvogel ben je! Vooral doorgaan met dankbare dinsdag, ik geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaa!! Struinen door de bladeren! Vooral als ze droog zijn :-))
    Wat een mooie blauwe tegeltjes heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, hier nog een hoor ;)! Heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is levenskunst om te kunnen genieten van het kleine en het haast 'gewone'...
    Ja, ik vind dat ook zo leuk om 'knerp knerp knerp' door de bladeren te struinen... We blijven toch een beetje kind hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie herfstfoto's in het bos en ja, hoe heerlijk is het om een pak vol bladeren in je armen te nemen en deze omhoog te gooien in de lucht of lekker met je voeten een bladerdek omhoog te zwiepen... .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Grace, hier Ptolomy en Lizzy. Fijn dat je zo meelevend reageerde op het kattenmutsenboekje. Maar let op: er is ook een boekje met patroontjes om jasjes voor honden te breien.... We hebben Anny even stevig aangepakt want we moeten er niet aan denken. Een muts of jasje en dan ook nog zelfgebreid: vreselijk. Net zoiets als een gebreid badpak. Past.. Niet verder vertellen, maar Anny had er een toen ze klein was. Nee, we hebben gezegd dat we gaan staken als ze toch een mutsje gaat breien. Eerst lopen we lekker door tot we bij het water zijn. Daar liggen heel veel bladeren en dan gaan wij daar lekker in spelen. Volgens ons kan jij dat ook wel waarderen! Groetjes, Ptolomy en Lizzy.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker schoppen door de bladeren. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben 58 en moet nog steeds 'schoppen' als ik door de bladeren loop, jippie!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die kleine dingen die doen het 'em... Elke dag weer opnieuw! Fantastisch toch!

    BeantwoordenVerwijderen