zondag 4 oktober 2015

Verfcursus bij Loret Karman

Zaterdag was het eindelijk zover ,eerder had Nelleke er al over geschreven want ook zij had de cursus gedaan.
Al snel werden we aan het werk gezet wat ik dan ook heerlijk vind en na alles klaargezet te hebben met elkaar kon het verven beginnen
We waren met 12 vrouw sterk en kenden elkaar niet ,maar wat een samenwerking echt top.
Ja je zit er met hetzelfde doel en dat is zo wie zo prettig.
Strengetjes wol voor weken ,voor zuren en verven maar
Al snel hingen de eerste kleuren op het droogrek
prachtige kleuren met veel schakeringen ,
ja ik word daar enorm blij van.
61 kleurtjes mee naar huis alles gelabeld en genummerd
enorme vruchtbare dag met leuke ontmoetingen
we deden de cursus in de Schapenkop een supere wol/handwerkwinkel
waar het hele jaar door allerlei cursussen worden gegeven.
Boven op hun gezellige zolderverdieping .
En de dames hebben ons tussen de middag heerlijk verwent met een goede lunch.

16 opmerkingen:

  1. Als ik alles bij jou lees en de foto's zie, dan weet ik het zeker: jij hebt net zo genoten als ik in maart :-)). En wat een fantastisch resultaat neem je dan mee naar huis!! Nu uitgebreid nagenieten en kijken naar je wolletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een kleine maand en dan leer ik spinnen, en daarna... zal ook deze cursus op het programma staan. Na twee lovende blogposts staat het bovenaan mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat doe jij toch leuke dingen Marloes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word van de foto's alleen al heel vrolijk, Marloes.
    Dat daar nog zo veel bij komt kijken, bij wol verven....
    Wat zul je een leuke dag hebben gehad!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kleurenpracht. Heb je al die kleuren nu thuis? Wat ga je er van maken?

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige wolstrengen! Ja, zo'n cursus is echt wat voor jou, denk ik zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ziet dat er mooi uit, geloof direct dat het een leuke inspirerende dag was vol gezelligheid en kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kleurtjes zijn het geworden.
    En dat het ook nog eens gezellig was,dat neem ik
    direkt van je aan.
    Allemaal dames,met dezelfde passie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Om zo samen te genieten van al die mooie kleuren, zachte wolletjes en goed gezelschap dat kan alleen maar fantastisch zijn!! Geniet maar lekker na ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk nou.....wat een geweldige kleurenpracht!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik word zelfs blij van het via jou te zien,
    wat zou dat dan niet geven als ik er in werkelijkheid zou bij zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kleuren allemaal! Heel erg benieuwd wat daar van gemaakt gaat worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig al die kleuren in verschillende tinten!!!
    ik word ook zo blij als ik naar de kleuren van mijn garenvoorraad kijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wauw wat gaaf en al die prachtige kleuren daar op dat rek!!!En zoooo helemaal Marloes!Wat een leuke en leerzame verfcursus voor jou!Daar ga jij vast veel profijt van hebben...


    grtzzz
    je Brabantse zuster,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen