woensdag 14 oktober 2015

up-date schilderijen quilt

hier is het dan ,even een kijkje ,derde baan in wording deze staat er nog niet op hoor
Het is echt heel leuk om dit te doen ,zo gaat het langzaam verder en krijgt het steeds meer vorm.
Denk zelfs dat ik nog handwerken over ga houden en pruttelt het in mijn hoofd al over een tweede ,maar eerst deze tot een goed eind brengen .
maar het geeft me een hoop plezier ,met mijn lapjes het is soms een echt puzzel.

Maar deze puzzel is bijna te groot om goed op de foto te zetten .
De losse banen  op mijn bed gelegd (even proefdraaien ) want uiteindelijk komt het daar te liggen...............
En op een trap staande de foto s genomen.....

En het achterkantje wat vinden jullie daarvan

Ben zelf dol op dit waterwiel.....iedere keer weer.
nou er moet nog een hoop gedaan maar het gaat best lekker.
Tot de volgende up date dan maar

Fijne dag en dank voor jullie gezellige ondersteuning en reacties

23 opmerkingen:

  1. Ik stond op het punt om de pc af te sluiten en zie nog net deze update. Het is helemaal prachtig. Ik vind dit zo knap gemaakt. De achterkant is ook erg mooi, dat zou ook een voorkant kunnen zijn. Nu klim ik ook snel op de trap, maar dat is om de ramen te lappen. Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marloes wat mooooooooi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Maar wat een werk maak je ook van de achterkant. Zelf heb ik daar gewoon een lap tegenaan gezet, en alleen de bovenkant mooi gemaakt.
    Succes met het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Getsie, wat is dat weer mooi gemaakt!!! Creatieve duizendpoot ben je!!!
    Dat blauw verbindt de borduursels heel mooi en ik ben weg van je achterkant!!
    Ik snap dat je het leuk vindt om aan te werken; een beauty!!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh mooi Marloes.. De achterkant is ook prachtig.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt echt een heel bijzondere quilt! En wat een mooie achterkant ook! Je gaat als hij eenmaal af is nog kunnen afwisselen: dan eens de voorkant naar boven op je bed en dan eens de achterkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superdesupermooi!!!! Die achterkant is te mooi voor achterkant... gewoon en 2de quilt van maken!!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Ook de achterkant!!
    De borduurwerkjes zijn, ondanks dat ze verschillend zijn, heel mooi in balans. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat wordt een heel bijzondere quilt. Leuk, die buurvrouw die je aan nog meer werkjes hielp. De achterkant is erg mooi. Ik hou wel van dat blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Werkelijk schitterend.
    Zoiets zie je niet snel bij iemand op bed liggen.
    Erg uniek dus.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hardstikke leuk idee om zo de schilderijtjes te verwerken maar de achterkant wordt net zo mooi als afwisseling kan je die net zo goed een keer als bovenkant gebruiken.
    groetjes en veel liefs Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tja en dit had ik dus totaal niet verwacht !! !!!! wat een uitdaging en de achterkant ook al een plaatje mooie uitvinding en zo ga ik het quilten steeds weer leuker vinden complimenten Marloes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha wij blogsters moeten er wat over hebben voor een mooie foto. Trapjes bij je bed het maakt allemaal niets uit! Je deken word echt prachtig! Succes nog. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat !euk om te lezen hoe je de foto's hebt gemaakt :-) Het is ook herkenbaar, want we willen toch dat onze creaties zo duidelijk mogelijk op de foto komen.
    Leuk om je quilt zo uitgespreid te zien, de blauwe stofjes maken er één geheel van. De achterkant wordt ook een juweeltje, je kan straks afwisselen :-)
    Wat de borduurtjes betreft die je 'over' hebt: heb je de tassen can de Dutch Sisters al eens gezien? Óók mooi ;o)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! Op zo'n doek raak je niet uitgekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is zo origineel! Het wordt echt super mooi, zeker ook de achterkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig hoor!
    jammer genoeg nooit op het idee gekomen om de achterkant van mijn quilt ook als a-zijde te maken, zodat je hem aan beide kanten kan gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat gaat een prachtige quilt worden. Zelfs de achterkant mag gezien worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een bijzonder idee! Erg mooi en origineel!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi!!! Ik weet eigenlijk niet welke kant ik het mooiste vind.

    BeantwoordenVerwijderen