dinsdag 13 oktober 2015

Dankbare Dinsdag

Af en toe loop je tegen iets heel moois aan ,zo ook deze keer toen ik even naar de buurvrouw verder op ging om iets te doen.
In de hal hing dit schilderij waar ik op slag verliefd op werd.
Ik vertelde over mijn oude handwerkjes en wat ik er mee deed waarop zij spontaan het schilderij van de kant haalde en het mij gaf .
Nou deze krijgt een heel mooi plekje in mijn quilt.
Is het niet een plaatje..............................

Maar later kwam ze er met meer ,deze had ze nog in haar berging liggen je begrijpt hoe blij ik hier van word, zomaar in mijn schoot geworpen.

langzaam vordert ook mijn quilt waar ik toch iedere week wat aan werk ,
misschien van de week nog eens een up-date
Fijne dankbare dinsdag

23 opmerkingen:

  1. Oh, wat bijzonder!!! Mijn schoonmoeder borduurde ook deze schilderijen, ik herken ze alle drie :-). Ik heb geen idee waar ze gebleven zijn. Ben benieuwd hoe het er nu bij jou uitziet met die quilt!!
    Fijne dag! Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aanwinsten. Leuk om te lezen hoe je deze hebt gekregen. Wie weet wat er nog meer tevoorschijn komt van andere buurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze! Vooral de onderste! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeejtej, dat is nog eens een verrassing!
    Bijzonder hoor, daar wordt zo'n werkje nog mooier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk ,ben benieuwd hoe je dit gaat verwerken laaaaaat maar zien :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Extra leuk als je weet van wie het is geweest! Enne... ja hoor, een update lijkt me heel leuk om te zien :-).
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve buurvrouw dat ze het zomaar van de muur haalt voor je.
    Dat is echt iets om dankbaar voor te zijn zeg. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van de buurvrouw dat ze je het schilderij gaf.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het wordt vast een hele mooie quilt. Lief van je buurvrouw om het borduurwerk te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve buurvrouw heb je,Marloes.
    Die eerste vind ik wel héél erg mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat grappig om zo'n borduurwerk te verwerken in een quilt. Ben nieuwsgierig hoe dat er uit komt te zien. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve buuf! Nou ja, ze weet natuurlijk dat je het waard bent.
    En je kaartje is er hoor. Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooohhh... Vooral die eendjes! Ik zou graag een update van je borduurwerkquilt zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een lieve buur!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat bof jij Marloes! Als ik het eerder had geweten; 'k heb een tijdje terug ook nog borduurwerk naar de kringloop gedaan ..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve buurvrouw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb jij een schat van een buurvrouw! Leuk om Dorus Rijkers geborduurd te zien en hetzelfde geldt voor het brieflezende meisje van Vermeer. Jouw borduurquilt wordt steeds kunstzinniger, mooi!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt iets voor Dankbare Dinsdag en heel leuk dat dit zo op jouw pad kwam! Ben benieuwd naar jouw up-date van de quilt...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gelukzak! Daar moeten wij de Kringloopwinkels voor afschuimen! Update van je Quilt!!!!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha schater schater,tja geluk zit soms in een klein hoekie

      Verwijderen
  20. Oh, wat geweldig dat je dit zo maar kreeg.. dat maakt je quilt straks nog veel specialer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat heerlijk als dat dan 'zomaar' aan komt waaien!Wordt ook nog eens een quilt vol leuke herinneringen

    BeantwoordenVerwijderen