vrijdag 12 oktober 2012

photo challange op vrijdag

Zo daar zijn we weer ,de photo challenge georganiseerd door dinah en het onderwerp is ontbijt.
Nou ik denk dat mijn ontbijt erg afwijkend is van de rest maar ik ben benieuwd.
s,ochtends wordt hier een fruit/groente shake gemaakt en ja iedere dag weer.
En zelfs mijn lief heb ik in de rit meegekregen .
Jaren heb ik het boek een leven lang Fit gevolgd van Harvey en Marilyn Diamond ,maar zins een tijdje is daar het boek de zandloper van Kris Verburg wat ik bij mijn zwager tegen kwam ,heel helder als je de gedachte hiervan leest.
Dus hier mijn ontbijt,het kan erg varieren.
Vandaag:
spinazie ,aarbeien mango bessen tomaat een scheutje cristel clear en water shaken maar met de staafmixer
en hier is dan mijn (heksen)drankje vol energie.
                        eet smakelijk groet marloes

19 opmerkingen:

  1. Anoniem12.10.12

    heel gezond ontbijt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's inderdaad eens een ander ontbijt, maar wel heel gezond !!!!! Eet smakelijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm heel anders. Eigenlijk vind ik foto 1 er lekkerder uitzien als ontbijt dan foto 2. Je krijgt in ieder geval lekker veel vitaminen binnen. Hoef ik me om jouw geen zorgen te maken. hahaha.

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ben ik wel heel benieuwd waar de rest van je maaltijden uit bestaan. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Apart zo een energie(heksen)drankje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooh wat gezond, maar waar haal je de puf vandaan 's ochtends. Ik ben al blij dat ik mijn ogen open kan houden :-)
    Ik ben het met Dinah eens, de eerste foto ziet er smakelijker uit. Het is een echt heksendrankje geworden hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je dat echt opgedronken? Hoe smaakt dat dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem12.10.12

    ha ha wat knap van jullie, en gezond, maar wat een werk ook nog eens

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem12.10.12

    Goed bezig !! Echt wel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joh, het lijkt wel erwtensoep. Zeker met je ogen dicht opgedronken? @

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gezond ontbijt. Maar ik ben het wel met Dinah eens, dat de eerste foto er smakelijker uitziet.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh, daarbij vergeleken is mijn bruine boterham met kaas en kopje thee maar een saai ontbijt. We kunnen wat van je leren, Marloes!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amai, indrukwekkend! Jullie zullen wel in topvorm zijn!!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zonder de spinazie en de tomaat zou ik het heerlijk vinden, 's middags als tussendoortje.. ;) Het is wel heel gezond, maar als ontbijt heb ik toch liever een beschuitje en een kopje thee. :)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Compliment voor je keuze en dat shaken kost niet zo veel tijd. Het zou er bij mij ook wel in gaan. Wel een bijzonder ontbijt en dat merk je aan de reacties ook wel. Als jij je er goed bij voelt is het prima. Eet smakelijk. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er heel gezond uit!
    Nathalie
    Misschien wil je meedoen met onze giveaway?
    http://www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem12.10.12

    oeiii das wel heel gezond..fruit zou ik wel weg krijgen maar groente nee

    BeantwoordenVerwijderen