woensdag 17 oktober 2012

Kleur en fleur op woensdag

Op deze zeer grijze woensdag even wat kleur en fleur.
gisteren  zat bij mij in de tuin op de struik met paarse bessen(Callicarpa) de merel heerlijk te eten ,volgens mij een prachtige foto voor de kleur en fleur op woensdag.
Dit is toch schitterend ,ik kan hier zo blij van worden!!!!!jullie ook!!!!!!!!!!

Heb meteen s avond weer een vogeltje zitten haken (patroon van http://mijnplekkie.tk ) wel in het engels maar inmiddels heb ik de vertalingen van engelse afkortingen gevonden!!!
Een gezellige woensdag

20 opmerkingen:

  1. En merels zingen prachtig in de avonduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word hier ook helemaal blij van! Ga er maar lekker voor zitten en blijf genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi vogeltje en heel leuk om voor de venster te hangen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem17.10.12

    Wat een prachtige foto Marloes, daar kan ik nou zo van genieten!! Je gehaakte vogeltje is overigens ook een schatje ;))! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto van de merel, die ziet er nog gezond uit. Geen last van ziekte gelukkig zo lijkt het. Ook het andere vogeltje is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die zwarte merel met dat paarse van de carpa. Het vogeltje staat ook nog op mij todo lijst, die wordt steeds langer....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, inderdaad een super mooie foto met dat kleurencontrast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staat die merel er mooi op. Het andere vogeltje trouwens ook. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de foto met de merel heel mooi. Ik heb ook veel vogels in de tuin en kan daar ook van genieten. Het gehaakte vogeltje wil ik ooit ook nog eens haken. Fijne dag, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me voorstellen dat je hier vrolijk van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto, een gelukje dat hij zo lang bleef zitten, maar stadse merels zijn misschien wat brutaler.... Groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren, die bessen! Ook de foto is schitterend. Laten we maar hopen dat het virus wat in Duitsland heerst onder merels niet naar Nederland overwaait. Ik zou het ontzettend jammer vinden als er geen merels meer in de tuin zouden zitten.
    Je gehaakte vogeltje is ook een schatje trouwens. En ongevoelig voor welk virus dan ook :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem17.10.12

    Wat mooi die merel zo tussen de paarse besjes en je gehaakte vogel is heel erg leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie vogels heb jij daar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig die vogel zo tussen het paars. En die zelfgemaakte is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk gehaakt vogeltje! en die foto van die merel in het paars...wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt twee hele mooie vogels gespot Marloes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marloes, je hebt al een paar keer een reactie gegeven op mijn Blog, nu heb ik me eindelijk maar eens aangemeld op jouw Blog. Ziet er allemaal leuk uit. Ik ga ook eens kijken bij die petit fours, lijkt me wel leuk om te doen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi gelukt je vogeltje Marloes!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. p.s;viel achteraf best mee zo'n engels patroontje of niet?

    BeantwoordenVerwijderen