zondag 21 oktober 2012

Klein gebak ,en meer

Ook mijn derde gebakje is weer klaar, ze hebben een hoge houdbaarheids factor en dat is prettig, ik heb er een chocolade pistache wending aangegeven.
Verder heb ik nog een grijze poedel voor aan de tas van mijn zus gemaakt,broertje van de zwarte die er al was. En de grijze moest nog steeds dus...........ook weer klaar.(minihondjes en katjes haken,(paticia vargas en andere)

En het eerste kerst-(b )engeltje is ook van de haaknaald,een hele toer want het koppie was eigelijk een houten kraal en dat vond ik niet leuk dus toen zelf maar een hoofdje en lijfje gehaakt,
dat was het weer straks nofg maar wat breien , het einde van de vissers trui komt in zicht ook weer lekker kan er weer wat nieuws naast de lopende dingen..............!!!!!!!!!
groet marloes

15 opmerkingen:

  1. Leuk zo je eigen invulling van de petit four. Die poedel is ook leuk, is die zo klein dat hij aan je tas past?? Leuk!!

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem21.10.12

    je gebakje ziet er heerlijk uit en die poedel echt geweldig, je kerstengeltje is ook heel lief...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer thuis na koffie in Amsterdam. De twee poedels hangen aan mijn tas, superleuk! De engel staat op tafel te wachten tot het showen aan manlief. Daarn nog even de kast in. Het wachten is dan op de boom. Groet Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Productief meis!!!!!
    Leuk hoor!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is iedereen toch productief met de petit fours. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent behoorlijk actief, Marloes! Lekker hè, van die petit fours die zo goed zijn voor de lijn, heerlijk.
    Die poedels had ik nog nergens gezien, wat zijn ze leuk!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze gebakjes zien er ook lekker uit beter voor de lijn dan de vorige.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooh ik ben verliefd op je grijze poedel. Wij hebben namelijk een grijze poedel. Mag ik weten waar het patroon staat. Ik ben helemaal geen kei in haken maar dzeze is zo leuk. Ik ga gewoon mijn vriendin vragen. Deze is zoooo leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik loop achter zie her en der !! Dit keer moet ik nog beginnen aan de petit four ! Wat een schattige hondjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, dat engeltje. En... die minihondjes haken is echt een gedoe. Mijn hondjesw staan ook in het boekje en ik begin er maar niet eens aan. Goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, wat een schattige poedels! En het begint steeds vrolijker te worden op je etagère! Voor je het weet is 'ie vol! ;)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk hé, weer aan iets nieuws beginnen! wat een leuke poedels en idd een echt (B)engeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oww ziet er in deze variatie ook lekker uit .. het petit fourtje!
    minihondjes zijn leukkkkkkkkkkkk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige hondjes!
    Ik hoop dat straks alle petit fourtjes op jouw etagère gaan passen;-)

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi met dat groen! Dat popje is ook schattig.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen