vrijdag 26 oktober 2012

halloween photochallange

Het blijft dus in het kader van heksendrankjes allerlei ideeen gingen door mijn hoofd en het is iets samengestelds geworden.
De heks heb ik in 2009 gemozaiekt en vind ik nog steeds erg leuk, naar aanleiding van deze heks kreeg ik ooit mijn eerste mozaiek opdracht ,dus......dat was erg leuk.
de Rans-uil komt uit een nalatenschap en is ook keurig geringd en genummerd.
en ergens onder staat nog een klein gehaakt heksje ,vond ik gewoon even lekker klein tussendoor haakwerkje.
Dus die heksendrankjes zijn zo gek nog niet..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kijk bij dinah zij organiseert de photochallange

13 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, had een storende fout getypt in mijn vorige reactie! Gek, hoe je daar in eerste instantie zo overheen kunt lezen!!

    Maar ik had dus willen zeggen dat ik je heks zo goed gelukt vind, dus bij deze !!! :o)!!!!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem26.10.12

    mooi die mozaiek..heksendrankjes..heb ik even gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi mozaiekje, prachtig gemaakt.
    Fijn weekend, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig mozaiek meis!!!!!

    Proost .... we nemen nog een heksendrankje hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat mozaïek mooi gemaakt kan me voorstellen dat iemand je daardoor een opdracht heeft gegeven. Echt heel mooi. Tja die dooie uil... hmmm wel heel spooky. ;-)

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem26.10.12

    wat een gave inimini heksje zeg en mozaiken dat kun je wel ziet er ook enorm mooi uit zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb wel niks met heksen maar dit ziet er leuk uit !
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi mozaiek!! leuke halloweenfoto, fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Marloes, jij bent wel heel veelzijdig hè.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi heksenmozaïek. Lijkt me nog een precies werkje zo fijntjes. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen