zaterdag 19 december 2015

Zo gezellig

Ja dat was het heeeeel gezellig en ontspannen ,of we elkaar al heel lang kende.
Ik zakte naar een lager gebied in Nederland en ontmoette Nelleke bij haar thuis
En dat is dan zo prettig.
kletsen maar ook wat doen, we hebben zitten naaldvilten , elkaars spullen bekijken , o.a haar mooie vesten echt fantastisch wat is die handig en kan prachtig schilderen.
Samen geluncht en nog lekker even doorgekletst maar helaas we hebben totaal niet aan een foto gedacht ik in ieder geval niet.

wat is dat toch leuk in blogland
ik maakte nog een breitasje voor Nelleke ,gelijk ook maar een voor mezelf want al die andere heb ik inmiddels alle weggegeven .

en de dag vloog om, en word zeker vervolgd

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!
    En prachtige b-reistasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal dat gezellig zijn geweest! En zo voorstelbaar dat je helemaal de foto's vergeet :-)
    Wat lief dat je zo'n mooi breinaaldentasje voor haar hebt gemaakt, daar was (is) ze vast heel blij mee.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat dacht ik nou ook allemaal Marloes!! Dat vergeten van foto's maken ook :-D!!! Superleuk, heel ontspannen en heel inspirerend!! En zeker weten erg blij met m'n mooie breitas!!! Ik heb (natuurlijk) best veel tassen met breispullen maar nu dus een echte daarvoor bedoelde tas !!! Hij is al in gebruik :-D!!
    Dat gaan we zeker weten over doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dag met een gouden randje dus.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke brei-tasjes!Weer een super fijne dag gehad!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, zo'n gezellige dag!
    Een breitas... dat had ik in de lagere school om mijn breiwerk over en weer mee te nemen. Eentje met schotse ruiten. Sindsdien nooit meer gezien en nooit meer aan gedacht. Mijn breispullen slingeren rond in plastiek tasjes. Nu ik die mooie exemplaren van jou zie, ga ik ook terug op zoek naar een leuke breitas. Dank je wel voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezelligheid kent geen tijd.
    Fijn weekend liefs Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan niet anders dan leuk zijn, als twee zo ontzettend lieve en creatieve meiden als jullie een dagje samen doorbrengen :) En dat tasje is super!!! Zo iets zou ik ook nog wel eens willen maken, één van de dingen op mijn to-do-lijstje ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tja dat was vast zeker super gezellig dat je daardoor vergeet foto's te maken is heel begrijpelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk he om blogvriendinnen in het echt te ontmoeten! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om iemand zo in het "echt" te ontmoeten en je hebt een mooi tasje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah fijn en hier ook zo'n handig-Marloes-brei-tasje enne Oscar is 1 januari jarig ja echt! Dan wordt het blije ei alweer 4
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je jullie met elkaar afgesproken hebben! Soul sister with knitting...

    BeantwoordenVerwijderen