dinsdag 15 december 2015

Dankbare dinsdag

De dag is alweer zowat voorbij ,de dagen vliegen en voor je het weet is het kerst.
hebben jullie dat nu ook ,maar aan de andere kant is het ook fijn je dagen zijn gevuld er is altijd wat te doen.
ik geniet .......van lekker koken tot oppas momenten .
Van Grace(de mops) die post krijgt van Oscar(de Engelse buldog)....zo ontzettend grappig.
van de vogeltjes in de tuin , de ooievaar weer gespot
die vanaf de lantaarnpaal op je neer kijkt, s,ochtends vroeg

Wat ik grappig vind is dat verderop er twee ganzen in de boom zitten , nou niet echt een makkelijke plek zo vroeg in de ochtend
beter kreeg ik ze er niet op .
het was weer een heerlijke dankbare dag.........
hoop voor jullie  ook .
 

19 opmerkingen:

  1. Wat leuk die ooievaarop de lantaarnpaal maar nog meer bijzonder ganzen in de boom?? hahahaha, denken ze dat ze ook ooievaars zijn.. grapjassen... :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in het bos broeden nijlganzen hoog in een boom in het oude nest van een havik.... Leuk dat ze dat ook in de stad doen:-)Nou ja, in ieder geval ook in een boom zitten.
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewéldig, die vogelhumor; verwacht het onverwachte! Bij zwanen in de boom moet je de krant bellen hihihi!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een ooievaar in de winter? Ik heb altijd gedacht dat ooievaars trekvogels zijn. Niet dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha Oscar is gearriveerd :)
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zult maar in een stad wonen, dan zie je veel meer bijzondere vogel-dingen dan op het platteland hahaha. Heel leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een ooievaar nu? Misschien in de war door de warme temperaturen? (Ik zag op tv een boom in bloesem...)
    Ganzen heb ik genoeg gezien, maar nog niet eerder in een boom; rare vogels :-)
    En ja, ook hier vliegen de dagen....wat gaan ze snel! Het hele jaar zeg ik: "vóór je het weet is het kerst" en nunks het echt bijna zo ver.....
    Wat leuk dat Grace een penvriendje heeft :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's. Zeker die ganzen ... ongelooflijk ! En voor de periode van het jaar is het al helemaal onvoorstelbaar.
    Tijd vliegt inderdaad, zo voelt het althans.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik kreeg ook al post van Oscar, heerlijk! Binnenkort stuur ik engeltjes post en natuurlijk ook naar jouw adres. Vandaag weer eens een dankbare dinsdag blogpost gemaakt, probeer in ieder geval op dinsdag op mijn creatief blog te posten. Dikke dankjewel knuffels voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je zoiets ziet kan je dag niet meer stuk.
    Heel bijzonder.
    Ik heb nog nooit ganzen in een boom gezien.
    Nu dus wel,dankzij jouw foto.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat komt er veel voorbij bij jou in de stad dat verwacht je nou echt niet maar leuk is het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het idee dat de vogeltjes ook graag in je buurt zijn, Marloes! En je hebt er absoluut oog voor... En dat in Amsterdam (ja toch?)..
    De dagen gaan snel, veel te snel vind ik.. de temperatuur is te hoog en m'n tijdsgevoel soms ook. Maar je verandert er niets aan; het is gewoon Kerst 25 en 26 december!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet nog maar even van die ooievaar. Binnenkort vliegt-ie vast onze kant op, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, je bent echt goed in vogels spotten! En ja, met die ooievaar zou ik maar uitkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha nou dat loopt wel los die vind mij vast te oud.....!!!!!,

      Verwijderen
  15. Heel leuk om te zien en te lezen! Wow, een ooievaar, zomaar vlakbij huis!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een aangenaam gezelschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk die ooievaar op de paal, bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk, al die vogels in de buurt!
    Indrukwekkend altijd he, die grote vogels in bomen en op lantaarn palen!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen