dinsdag 22 december 2015

dankbare dinsdag

Het is pikke donker buiten en ben net terug met de hond.
Nog even en dan gaan we weer naar het licht ,ik verlang er nu al naar.
Het is nog lekker vroeg alvorens mijn laatste werkdag van dit jaar in te luiden.
Genieten van de ochtendrust met mijn heerlijke ontbijtje

Beschuitje met lightkaas ,granberry s en appel als dat niet smullen word.

De granberry koop ik vers, kook ze kort doe ik even de blender door geen toevoegingen en zet in een potje in de koelkast ,ik ben er dol op .
Is wat zurig maar met die appel en die kaas heerlijk.

Fijne dankbare dinsdag

18 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie verwen begin van de dag. Fijne laatste werkdag en een heel lichte Kersttijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne dinsdag en toch heerlijk dat het licht weer terug gaat komen ook al geniet ik wel van het vroege donder zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je zo kunt genieten van deze kleine dingen. Creatief met beleg, dat kan ik van jou ook leren :-). Hoewel de avocado nu ook al vaker de weg naar mijn broodje heeft gevonden!
    Gisteren al weer wat met je naalden geprobeerd!! Heel erg leuk!! Je kunt ook vilten op vilt :-D !!!! Binnenkort (hoop ik) op mijn blog. Nu snel verder breien!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker ontbijtje Marloes ziet er goed uit !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk begin van de dag. En óók heerlijk dat het je laatste werkdag van dit jaar is, je hebt 'vakantie'!
    Geniet er maar lekker van.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt heerlijk!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijk verwenontbijtje, lijkt mij!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er verrukkelijk uit,Marloes.
    Echt een genietontbijtje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmm wat een verwennerij! Goed gedaan! Lief zijn voor jezelf. :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er heel lekker uit, Marloes. En wat een mooi serviesgoed heb je!
    Ja, de afgelopen twee dagen zijn erg donker en somber geweest... Ik hoop dat er morgen wat zon komt!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammie! Wat is het nog lang donker. En zo somber ook Maar vanaf nu gaan de dagen weer lengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb jij altijd lekkere en bijzondere ontbijtjes! Dan ben ik maar saai :-)))
    Fijne vakantie en gezellige kerstdagen!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk begin van je ochtend...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het lijkt wel een gebakje :) Fijne feestdagen en geniet van je vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er een super heerlijk ontbijt uit. Genieten noem ik dat!
    Wens jou nog fijne feestdagen en een schitterend 2016 toe!!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mmmm, bessen gaan er bij mij altijd in.

    Dat de dagen gaan lengen, daarnaar kijk ik enorm uit. Niets zo heerlijk als lekker lang licht (en bijgevolg ook zon in huis).

    Tussen twee haakjes, jouw dachshund staat op mijn kerstwensen in de banner van mijn blog. Ik ben nog steeds heel erg blij met em. Hij is super mooi gemaakt!

    Fijne feestdagen,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen