donderdag 10 december 2015

Stitchen en Bitchen

Al langer was het mij bekend maar door de cursus Haute couture breien kwam het in de versnelling ,want een van de opdrachten was zoek een stitch "n bitch en ga daar eens langs.

Weten jullie wat het is , het is een breigroepje die regelmatig met elkaar zit te breien en vaak in een buurtcafé of iets dergelijks.
Niks ingewikkelds aan, laat er nu een niet ver van mij vandaan zitten .

Dus gisteravond ging ik met breiwerk op pad .
Ik viel met mijn neus in de boter. Ze vierden sinterklaas maar ook voor mij was er een kadootje .
een schattig breiwerkje in een kerstbal , maar ook een hele leuke groep mensen . Dus dat word zeker voortgezet.
Veel gebreid heb ik trouwens niet ,wel veel gekletst, maar dat komt wel weer .
Maar het was erg gezellig en daar gaat het toch om ik voelde me warm welkom geheten.

Fijne dag allemaal

.

21 opmerkingen:

  1. Een uitdagende cursus, dat ze jullie zo op pad sturen :-). Wel leuk om zo'n gezellige groep mensen te ontmoeten en meteen zo'n leuk cadeautje te krijgen!! Weer een "wordt vervolgd" dus ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Altijd fijn om lotgenoten te ontmoeten wat een schattig cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo ontvangen te worden! Geniet ervan !

    Fijne dag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, zo'n warm ontvangst én een leuke bal :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ha hier op het station zit ook een stich en bitch gezellig hoor lekker kletsen en onder tussen handwerken.
    Ik ga af en toe er eens heen past me niet altijd op vrijdagmiddag.
    Wel heel erg leuk Marloes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig! Zeker als je zo welkom bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstbal is dat.
    Grappige naam : stitch en bitch.
    Ik had er nog nooit van gehoord.
    Weer wat bij geleerd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig! En dan ook nog meteen zo'n originele kerstbal...
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk cadeautje. En een gezellige club zo te horen, veel plzier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi breiwerkje! Het is zo gezellig om een avondje bij elkaar te zitten met een brei- of haakwerkje. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn en je mooie kerstbal en het welkom
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me heel gezellig zo'n stitch and bitchgroep.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je een groepje in de buurt hebt gevonden en geweldig dat ze je zo warm hebben ontvangen! Grappig dat de Haute Couture je bij de 'bitchen' heeft gebracht :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, lijkt me erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gekke benaming 'stitch n bitch', maar lijkt me wel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk presentje.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gezellig bij ons is er ook zo iets ben meer van de quilt as dinsdag ga ik weer naar de bee.
    Fijn weekend liefs Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuk, schattig toepasselijk kerstbol ideetje.
    Nog een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn een nieuw clubje, veel breiplezier daar. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha Marloes... niet veel breien maar wel veel kletsen... ik ken dat maar al te goed. Hier is dat elke donderdag zo bij Wolenzo... nu zeggen de anderen natuurlijk "spreek voor jezelf!" :-) Prachtig die kerstbal! Een geweldig tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi Stitch en Bitsch nooit van gehoord, maarreh zo te horen en lezen werd je warm welkom geheten en is het voor herhaling vatbaar. En wat lief dat ze ook voor jou een kadootje hadden, die lieve Sint toch :). Dikke knuffels en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen