dinsdag 26 januari 2016

Dankbare dinsdag

Mooie boeken ik lees ze graag, maar toch was lezen een beetje naar de achtergrond en had daarom rond de vrije dagen van Kerst me voorgenomen
dat weer eens structureel op te pakken.
Zeker met het bibliotheek-kastje in de tuin waar regelmatig exemplaren in staan die het lezen dik waard zijn.

maar af en toe er eentje kopen is ook heerlijk, dus nam ik me voor te beginnen en ieder maand toch 1 boek uit te lezen.
En ja dit is de eerste ,maar komt niet op mijn lijstje van de beste.............
Het was aardig maar een beetje saai......................
Ik heb mijn boek op mijn nachtkastje en een paar keer in de week probeer ik het eerste halfuurtje als ik wakker word even te lezen en dat is een heerlijk moment .
Dit word mijn tweede boek , nou heeft Els een boekenclub opgestart , daar ik net weer een beetje begonnen ben leek het me geen goed idee meteen in te stappen ,maar dat ga ik zeker wel doen als het ritme er weer in zit .
Dus als je wil instappen bij de boekenclub van Els kijk dan is bij haar het is zo'n leuk idee..................dankbaar voor deze dingen

fijne dankbare dinsdag

23 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer meer aan het lezen bent en allemaal hartelijk welkom! Nog veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij is het lezen ook naar de achtergrond geraakten het lukt me nog niet om het weer op te pakken... Knap dat het jou wel lukt! Janmer dat het eerste boek dan tegenvalt, ik hoop dat de Vuurtoren je meer aanspreekt.
    Tussen de regels lees ik dat je bibliotheekkastje nog steeds een succes is, wat fijn voor je!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik houd ook erg van lezen. Maar een paar jaar geleden kwam er meer van dan tegenwoordig. Leuk dat jij juist 's morgens vroeg leest, terwijl ik het net voor het slapen gaan doe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snelsnel dit boek uit! Dan kan je met het volgende van Els meedoen... Zet echt aan tot meer lezen! Doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je jezelf de tijd en de rust gunt om te lezen. En ik denk dat boek nr 2 je beter zal bevallen. Van die schrijfster heb ik al en aantal mooie verhalen gelezen!! Ik ben tegenwoordig ook meer aan het breien dan aan het lezen. Maar het is nooit helemaal weg. Ik lees jarenlang bepaalde genres, ben er dan even klaar mee; lees ik een tijd weinig en daarna ga ik vaak op een ander genre over. Trouwens helemaal gek op de e-reader!!
    Fijne dag verder, Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lezen is zo fijn! Als je er nog aan toe komt zou ik het boek van Els zeker gaan lezen. Is super! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lezen, ik vind dat ook fijn. Lees elke avond voor ik ga slapen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lezen is fijn, ik probeer het elke avond voor ik ga slapen. Maar meestal vallen de luikjes al dicht bij de 1e 2 regels.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het boek Nora trok mijn aandacht want het is de naam van mijn jongste kleindochtertje. Ja, lezen, ik doe het ook zo graag.
    Nog een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb boeken verslonden maar op het moment ligt het even stil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lezen is heerlijk
    handwerken ook
    instgrammen en bloggen ook

    (en dan is er nog de job)

    lezen komt dus heel erg op het achterplan deze dagen.
    Vreselijk , he?

    Wat fijn dat je elke ochtend kan lezen. De meeste lezers doen het voor het slapen gaan. Bij Marloes is het de omgekeerde (heerlijke) wereld.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja! het is alweer dinsdag. Wat gaat de tijd toch hard. Hoe gaat het eigenlijk met je bibliotheekkastje?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ojaaaaa dat wil ik nog doen met de handige tuinders en biebkastje timmeren, neerzetten en vullen, thnxx
    En tot bij het 2e boek bij Els!!
    Het eerste zou ook ik zeker lezen *hint*
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We zijn veel te druk met andere hobby's om nog tijd te hebben om te lezen. Ik lees altijd 's avonds in bed een poosje. Heerlijk voor het slapen gaan en met een e-reader ook geen last van zware boeken. Veel plezier met lezen en volhouden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De vuurtoren van Connemara heb ik gelezen. Een typische Montefiore, dus zalig om bij weg te dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk lezen! En leuk dat je biebje goed loopt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knap dat je het opgepakt hebt! Ik was een boekenverslindster, maar de laatste jaren niet meer. Ik ben een ochtendmens, maar wat jij doet, zou ik niet kunnen denk ik; als het spannend wordt, kom ik te laat op het werk :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kan begrijpen dat je met al je bezigheden weinig tijd hebt om te lezen,maar wel goed dat je het weer op pakt.
    Ik lees ook erg graag trouwens.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vroeger...toen las ik heel veel, als kind zijnde. Helaas is dat er nu een beetje bij ingeschoten. Maar ik weet nog dat ik het heerlijk vond, wegdromen in een boek.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh lezen is ook zooo fijn...het is er bij mij ook al een poos niet meer van gekomen...eigenlijk moet je inderdaad gewoon even n halfuurtje inlassen daar waar het kan...maar wat Miss dachshundie al zegt...er zijn zoveel heerlijke dingen en ja dan nog die job dat huishouden en het sociale leven(verplichtingen)Ik zou niet zonder werk thuis willen zitten maar ooit zou ik best wel eens gewoon n maand lang vrij willen zijn en nergens heen hoeven verplicht,geen boodschappen,huishouden,etc. als alleen maar lekker wat haken,creatief bezig zijn en lezen!Ha,ha...ik zou in die ene maand me geen enkele dag vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh lezen is ook zooo fijn...het is er bij mij ook al een poos niet meer van gekomen...eigenlijk moet je inderdaad gewoon even n halfuurtje inlassen daar waar het kan...maar wat Miss dachshundie al zegt...er zijn zoveel heerlijke dingen en ja dan nog die job dat huishouden en het sociale leven(verplichtingen)Ik zou niet zonder werk thuis willen zitten maar ooit zou ik best wel eens gewoon n maand lang vrij willen zijn en nergens heen hoeven verplicht,geen boodschappen,huishouden,etc. als alleen maar lekker wat haken,creatief bezig zijn en lezen!Ha,ha...ik zou in die ene maand me geen enkele dag vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lezen is fijn maar voor mij momenteel ook eerder iets waar ik niet aan toe geraak.

    BeantwoordenVerwijderen