zaterdag 30 januari 2016

als gegoten- finisch haute couture

Het vest is af en ik ben super tevreden ,het zit werkelijk als gegoten en dat is fijn.
Flink doorgewerkt dat wel andere breiwerkjes even aan de kant.

Het hele vest is een groot breiwerk.
Zelfs de knoopjes heb ik gebreid en gemaakt

En ja ik zal het deze keer even showen
Grace laat ook even haar achterkantje zien .....ha ha
Ben toch altijd weer verrast als het passend is .
Zo weer een AFFO
op naar cursus twee half februari...........
fijn weekend
 
En bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kabouterpakje en andere blogjes
en ja ik zal het goed bewaren ligt er nu uiteindelijk ook al 53 jaar .......



27 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en die gebreide knoopjes maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YES!!! Hij is af en Supermooi!!! Wat kun je trots zijn dat je dat toch maar ff gemaakt hebt!! En je hebt gelijk hij zit perfect!!!
    Het kleurverloop van je garen komt mooi uit en die ene ribbel in neongeel is geweldig!! Net als de knoopjes!!
    Ik zeg geslaagd!! Een 10 met een griffel en een kus van de juf :-)))).
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Marlies, chapeau! Wat is je vest prachtig geworden. Het past inderdaad perfect. Wat is de hals mooi aansluitend geworden, geen lubbertje te zien. Het gele randje en de bijpassende knoopjes (ook al zo mooi!) combineren prachtig met je blauwtinten. Nu showen en complimentjes binnenhalen.
    Wat leuk die foto van jou en Grace samen :-)
    Je gaat weer op cursus? Hebbik iets gemist? Nou ja, ik mag er straks vast weer over lezen toch?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry typefoutje en meteen een foute naam.... ik bedoel natuurlijk Marlóes...

      Verwijderen
  4. Wauw Marloes! Knap werk, het vest zit echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh Marlies, je straalt in jouw creatie! Ontzettend mooi en knap gemaakt!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap! En nu eentje voor Grace... je ziet toch dat ze ook wil showen! Volgens mij is ze stikjaloers! Fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig vest! Om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi vest, past echt bij jou zo vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi vest fijn dat het goed past altijd spannend ,maar het staat je heel goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi! En wat leuk dat jij hem voor ons showt. Daar mag je met recht trots op zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. applaus wat een prachtvest en die knopen, zo helemaal af!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt prachtig Marloes.
    Het vest staat je erg mooi.
    En wat leuk,hoe Grace je nadoet.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig vest en staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi, die kleur staat je ook erg goed. Dat randje fluor maakt het af. toppie...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh... wat een juweeltje!! Ik vind hem super mooi geworden, vooral met dat kekke gele randje en.. hij staat je ook geweldig!! Het lijkt me een heerlijk patroon, het is vast jammer dat hij af is ;o) Complimenten Marloes en een knuffel aan Grace :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig vestje en de rand. top

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat staat je goed! Moest wel even lachen om die malle Grace. Zou ze ook zo'n supervestje willen?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap gedaan! Je eigen unieke vest, zelf ontworpen en zelf gemaakt, dat is echt iets bijzonders!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Knap!!! En grappig die Grace!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, inderdaad Haute Couture! Wat ontzettend knap gemaakt, Marloes....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer een dikke wauw! Wat staat het jou beeldig! Knap hoor.
    Zelfs heel speciaal .

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aan zo'n fluoriserende rand zou ik zelf niet gedacht hebben. Het resultaat vind ik prachtig. Het staat je ook erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wow super je eigen gebreide vest met heerlijk felle knoopjes! Leuk! Ook jullie achterkantjes hihihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen