vrijdag 2 november 2012

kleuren explosie photo challenge

ja dit is echt een kleurenexplosie maar een waar ik ook erg blij van wordt.
Het is het quilt wat ik voor mijn zusje Joyce aan het maken ben .
En ja de bovenlaag is af, veel werk maar erg leuk het is mijn tweede patchwork.
iIk merk dat ik echt val voor deze vorm maar kom hem maar weinig tegen!!!.
Dat verbaast me ook ,ik ben  geen kenner op dit gebied misschien heb ik niet goed genoeg rond gekeken .Ik heb de vorm uit een engels boekje wat ik bij de slecghte (boekhandel in tweedehands boeken)kocht.

kijk bij dinah photo challenge

22 opmerkingen:

  1. Tjee meis dit is echt een explosie aan kleur!
    Schitterend!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel kleurig Marloes... Nee deze vorm ken ik ook niet, vind het wel mooi en erg kunstig en heel kleurig.

    Fijn weekend,dinah.

    PS linkje heb ik voor je op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem2.11.12

    zodan das een lastige..wel gaaf zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat goed van je dat je zoiets kan maken !
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Marloes, en wat een werk zal dat zijn geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werkje! Leuke kleuren en een mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Marloes, wat een heerlijke kleurencombi's. De quilt wordt echt super mooi. Bijna toe aan de grote doorpitklus?
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt lekkere knal kleuren. Je hebt er al stukken van laten zien, maar nu is er een overzicht van het geheel. Ik vind het super knap wat je allemaal doet. Van allerlei markten thuis dus.
    Nu moet je nog afwerken?? Ik heb geen quilt verstand, maar deze is erg mooi. Veel succes er mee en je hebt een prima keuze gemaakt om juist deze foto te laten zien voor je photo challenge. Fijn weekend en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi én ook heel herfst eigenlijk!!!
    CHIC!!!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk al die kleurtjes! Je wordt er echt blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Marloes
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem2.11.12

    WOW!!! Hier wordt je vrolijk van Marloes, echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtigggggggggggg!! ik maak soms ook quilts.. nooit een les gevolgd of een boekje gelezen.. dus ik kan je er niks over vertellen of dit een gangbaar patroon is.. ik heb er eentje gemaakt met verschillende blokken opgebouwd uit 3hoeken en eentje uit allemaal vierkantjes..en heeeeel lang geleden een kleintje voor aan de muur dat bestond uit harten en tussenstukjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie quilt,dat moet een werk zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liefde is een zus hebben die zo iets moois voor jou maakt.
    Fijn Weekend Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige quilt, ik heb bewondering voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie frase van Leintje. Inderdaad, we gunnen elkaar wat. Dat maakt de wereld mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi, heb deze quilt ook gemaakt, met iets meer ingetogen kleuren. Erg leuk om te doen!! Deze knalkleuren zijn ook erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig, die kleuren maken het quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw..prachtig al die kleuren!Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen