zondag 18 november 2012

heerlijk het is af

Zo nu daar is dan eindelijk de visserstrui af, ja de Arnemuidense visserstrui.
Rob is er blij mee en het is voor de winter gelukt.
Gisteren was hij jarig dus wat een toeval ik heb het geredt.
Echt een lekker gevoel weer iets groots af,ben nu druk met de laatse hand voor de swap van atelier valerie, en ook nog wat andere kleine dingen
zoals sint en Piet.................Sint is klaar ,piet moet nog wat langer wachten maar dat zal wel lukken.
De hele week zat een beetje vol met oppassen ,verjaardag vieren ,mijn zus en zwager die dan gezellig het hele weekend blijven.
Mijn zus heeft sinds kort ook een leuk Blog dus zeker even klikken hoor naar Joyce.........of de naam van haar blog is http://juffrouwwaardvleugel.blogspot.nl
Zo waren we ook nog naar de markt in Amstelveen ,soort vlooienmarkt in een hal.
En ja daar was Monigue die daar met haar  gehaakte spulletjes stond,echt ook weer even gezellig, heb een schattige hondjes sleutelhanger en mijn zus een heel  hertjeshanger gekregen .Zo leuk..................
Hangt al aan mijn tas............
En als laatste wil ik jullie deze niet onthouden,we hadden de pech dat we tijdens de verjaardag verstopping kregen van  de gootsteen nou zoals jullie begrijpen ...hopeloos dus Rob toch maar even kijken ,nou dit vond Bram ook erg interressant, dus hier nog even de twee loodgieters ........en ja het probleem is gelukkig snel opgelost
Fijne zondag

17 opmerkingen:

  1. Een drukke week gehad en dan toch nog tijd gehad om te haken en lekker bezig te zijn. Ik vind de sleutelhanger helemaal leuk. Je snapt het wel, dat wordt een item op de to do list. Fijne dag nog, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem18.11.12

    whaaaaaaaaaaaaa wat leuk dat je monique hebt gezien en wat is het toch een schat he,...geniet maar lekker van jullie sleutelhangers...........leuke foto van de loodgieters en blij dat het is opgelost. wat een pracht kado heb je gemaakt zeg voor rob, alsnog van harte gefelies! en je sint is een schatje ♥'lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow mooie trui, mega klus lijkt me! Gelukkig is het gootsteenprobleem opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sleutelhanger!! en wat een prachtige Sint. Mooi cadeau heeft je man gekregen. Jouw (zijn) trui ziet er prachtig uit. Ik hoop dat Rob er veel plezier van heeft.
    Gezellig zo'n feestje en dan is er een verstopping.. kun je niet gebruiken. Gelukkig waren er prima vaklui die de klus professioneel geklaard hebben. Ben inmiddels volger geworden van je zus. Tot een volgende keer en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal goed gelukt, zie ik !!

    En ach, wat schattig, die twee daar zo bezig !!! :o)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, wat een week!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie trui, ik krijg er acuut de breikriebels van. Alleen houdt mijn lief niet van gebreide truien. Hij weet niet wat hij mist, zeg ik dan maar, hihi.
    Dat Sinterklaasje is zo schattig! Is die voor Bram?
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is de trui mooi geworden!!!!! En het Klaasje is grappig.
    En die Moos zal nooit rijk worden, geeft ze het weer weg, wat een lieverd is het toch. En die hangers zijn zo leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel gelukkig!,,,hi hi denk dat we geen zakenvrouwtjes zijn alhoewel!!!!!!!!

      Verwijderen
  9. Anoniem18.11.12

    Oh grappig, had net De waardvleugel-juf ontdekt via het blog van Anneke en nu zie ik dat jij er ook naar verwijst! Heel gezellig, al die blogs. Mooie trui is het geworden, wat een klus zeg... Ik neem voor volgende week een nieuwe klus mee, moet ik me nog even haasten met het haakwerk voor Lene afmaken, maar dat zal wel lukken... Nog gefeliciteerd met Rob hè?

    Zoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem18.11.12

    leuk het sintje en die trui is prachtig geworden....ik zal een even gaan kijken bij je zus ....
    En nog van harte met je man's verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond het gezellig Marloes!!!!!
    Had ik toch nog een beetje klandizie hihihihihihi

    Ga nu snel effies bij je zus haar blog kijken!!!!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke sleutelhanger, echt weer eens iets anders...
    Ik heb maar eens even op de foto's geklikt, vooral voor de trui! Wat een pracht van een creatie, Marloes... Tjonge, daar zitten heel veel uren in! Dat wordt vast een heel dierbare trui voor je man!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahum.... ik lees bij Moos dat je op de rommelmarkt was en dat je daarover geblogd had. Ik mijn leeslijst 2x nagekeken of ik je soms gemist had ergens, blijkt dat ik heel veel bij je gemist heb, want ik was nog niet volger bij jou; nou ja zeg! Dat heb ik maar even snel hersteld.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
    O, vergeet ik nog bijna te zeggen dat ik je Sint prachtig vind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die trui is echt een plaatje geworden.
    De sint mag er ook zijn maar waar je vast het meest blij mee bent dat waren vast de loodgieters :))
    Groet albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie stoere trui is het geworden.
    Gefeliciteerd nog met de verjaardag.
    Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh Marloes, zag ik in een flits, ik struinde even langs ieder blog, dat je trui af was, prachtig, lekker stoer, knap hoor,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen