woensdag 18 juli 2012

even achter de naaimachien

Al ben ik druk met breien en haken(als ik niet moet werken)  af en toe kruip ik ook even weer achter de naaimachine,
Zo heb ik nog een breitasje genaaid voor de liefhebber en een kleine versie gemaakt voor haakwerk op verzoek van mijn dochter.
En een tasje voor al die losse opladertjes voor de telefoon en dergelijke die
altijd los in een of andere tas gestoken worden ,dus nu lekker bijelkaar in een greep te pakken !! De voorkant is een weefwerkje die ik gevonden heb op een marktje.

9 opmerkingen:

  1. 3 leuke tasjes in één berichtje! Je breitasje lijkt me heel handig en als ik ooit weer een naaimachine heb (ben nu weinig in het land) dan ga ik er ook maar eentje maken denk ik, want al die losse naalden overal... Mag ik je tegen die tijd om een patroon vragen of heb ik er misschien overheen gekeken op je blog?

    Leuk idee trouwens om een weefwerkje te verwerken in het kleine tasje. Het deed me een beetje denken aan de tassen van de Dutch Sisters. Ken je die? Prachtige tassen maken ze...om jaloers op te worden...

    groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms heb je dat opeens hè.. je herontdekt de naaimachine! Hier staat ie ook veel te vaak zomaar te staan. En àls ik er dan weer achter zit, verbaas ik mezelf erover hoe snel je iets klaar hebt. Als je dat vergelijkt met haken of breien, dan moet je immers zelf de stof maken met de techniek.
    Superhandige tasjes heb je gemaakt en ik denk dat je er veel plezier van hebt!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem18.7.12

    Wat een beauty Marloes, die met dat borduurwerk erop!! Echt heel erg mooi, en ook zo praktisch (hou ik van ;)!! Je bent weer lekker bezig, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige handige tasjes!
    Is dat ik niet met de naaimachine overweg kan ..... want anders hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die heb je dus 'even' gemaakt. Prachtig hoor.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk met dat weefwerkje er in verwerkt, mooie kleuren ook. Fijn die haak en breitas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd handig, dit soort tasjes / etuis !! Heel leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem20.7.12

    leuke tassen en heel handig zo'n opberg tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk idee ze zijn prachtig vooral die voor de opladers. O heerlijk achter het naaimachien ik wil al een tijdje een tas maken het komt er gewoon niet van.

    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen