vrijdag 23 mei 2014

Niks hoeft... alles mag

Ja dat gevoel heb ik vaak op de oppas dagen bij mijn kleinzoons.
heerlijke jongetjes en oma is in de relax modus.
Alhoewel ik evengoed s,avonds gesloopt ben hoor.
maar deze dag zaten we weer heerlijk buiten, de jongste nog even een uurtje slapen en met de oudste wat andere dingen doen ,maar in dit geval ging hij vegen............................en oma even een pennetje breien!!!!!
Want ook dat kan vaak wel een uurtje.
En kijk onze bonen plantjes is groeien die we samen geplant hebben ,dat word nog wat hoor.


dit is mijn 400 ste bericht alle super bedankt tot nu toe en hoop nog lang voor de gezellige reacties en support.....groet marloes

18 opmerkingen:

  1. dit bericht past ook op dankbare dinsdag genieten van de kids en van de bonen die opkomen toppie :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig toch zo'n niks hoeft alles mag dag! Geniet er maar volop van, maar zo te lezen en jou kennende doe je dat natuurlijk volop.
    Ennuh gefelicifeerd met je 400ste blogpost, hoop nog vaak op bezoek te mogen komen :). Dikke knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is dat het leuke van Oma zijn.. dan is het alleen maar genieten :) Voor allebei ;) Gefeliciteerd met je 400ste, wat een mijlpaal! Dat er nog maar vele mogen volgen!! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat ben jij wijs en goed bezig! Hier is het soms meer van alles moet..nog veel te leren van mijn goede-voorbeeld-oma ;)
    Het ziet er zo fijn uit bij jullie, geniet er van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net als Albèrtje dacht ook ik direct aan Dankbare Dinsdag ;-).
    Heerlijk hé zo'n dagje in de relaxstand, maar dat je 's avonds evengoed moe bent begrijp ik best, ze zijn natuurlijk hartstikke lief maar ze vragen ook genoeg (veel) aandacht.
    Gefeliciteerd met je blogjubileum, ik hoop dat je er nog véél meer plaatst en er net zo van geniet als ik van het lezen.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat is dit weer een onbetaalbaar 100% geniet moment van jou en de kleinkinderen.
    Proficiat met blogje nummer 400 en dat er nog eens zoveel mogen volgen !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk,zo'n oppasdag.
    Veel zeg,blogje 400.
    Ik haal dat niet,want heb er al verschillende verwijderd.
    Dat doe ik steeds,om foto's te kunnen blijven plaatsen.

    Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijke dagen lijken me dat met je kleinkinderen. Geniet er maar van iedere week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker toch zo'n dagje met kleinkind, even onthaasten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dat gevoel ken ik ook met m'n kleindochtertjes: lekker van alles doen en niets moet. Heerlijk genieten en voor hen en voor jezelf zo gouden momenten sparen.
    En dat je na afloop nogal moe bent, ja, dat ken ik ook ;-))).
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op naar de volgende 400 Marloes ik kom graag buurten op je blog! X es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem23.5.14

    Heerlijk toch zo'n jochie! Maar dat je ' 's avondshow gesloopt bent wil ik graag geloven. Let je wel goed op slakken met je bonen? In ons tuintje doen ze zich stevig tegoed aan het jonge blad. Anny van rafels en rozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem23.5.14

    Wat meneer Google nou weer doet... Avondshow ook, die iPad toch, heeft een leven van zichzelf. Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van je kleinkinderen!! Maar dat hoef ik je eigenlijk niet te zeggen, dat doe je al volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoveel berichten al! Het verwondert me niets want je bent wel een superbezige bij , he?

    Wat een grote jongen, die kleinzoon van je. En zo fijn aan het poetsen. Kan die bij ons ook eens langskomen?

    Fijn weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent echt kapot na zo'n dagje oppassen maar we krijgen er zo veel voor terug ik kijk nu al weer naar woensdag uit.
    lieve groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen