vrijdag 30 mei 2014

lekker bezig met vanalles

ben een sjaal aan het breien voor mijn vriendin ze is eind juni jarig dus dat wordt door breien.

 maar aangezien ik van de afwisseling houd zoals jullie inmiddels weten ben ik ook aan het spinnen
Heb er nog een spinnen wieltje bij en dat is heerlijk want kan dan verschillende soorten wol spinnen .
  Mijn andere spinnewiel kan ik opklappen en meenemen.

Verder  heb ik nog een klein tasje gebreid met aan de binnenkant een gezellig stipjes voering, deze gaat op de post voor iemand.......

Morgen op bijscholings cursus, dat zijn van die dingen die ook gewoon doorgaan dus even geen brei en spin dingen.
Kortom voor je het weet is het weekend al weer om.

Fijn weekend allemaal      geniet van het mooie weer
groet marloes

13 opmerkingen:

  1. Wat een schattig tasje heb je gemaakt en wat een prachtige sjaal ben je aan het maken!
    Fijn weekend (ook al vliegt dat zo voorbij ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij verveelt je duidelijk dus nooit,Marloes.
    En wat een grappig tasje is dat.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig weer allemaal! Fijn weekend ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op cursus vandaag en dat terwijl het zonnetje zo lekker schijnt....ik hoop dat er genoeg pauzes zijn zodat je nog van het zonnetje kunt genieten en ik hoop ook dat het een leuke cursusdag is, dan is het minder erg om binnen te zitten ;-)
    Je schrijft dat je een nieuw spinnewiel hebt, want dan kan je verschillende soorten wol spinnen? Ik dacht altijd dat je op één spinnewiel alle soorten wol kon spinnen? Maar het is niet mijn 'vakgebied' hé dus ik heb weer wat geleerd.(en misschien wil je me eens uitleggen hoe dat zit?)
    Je hebt weer een leuk tasje gemaakt, er loopt straks iemand blij bij de brievenbus vandaan als de postbode het bezorgd heeft.
    Een sjaal voor een verjaardag in juni, gaaf! Weet je vriendin het al of is het nog een verrassing?
    Groetjes weer en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie je daar helemaal zitten achter je spinnewiel, ondertussen zacht een liedje neurieënd en genietend van al die kleurenpracht die je tevoorschijn tovert;
    Mooie grote sjaal.
    Mooi klein tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach ja sommige dingen moeten ook gebeuren maar ik kan me voorstellen dat je liever aan het freubelen bent. Wat heb je weer mooie dingen gemaakt
    een fijn weekend.
    lieve groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie sjaal ben je aan het maken en het tasje is ook schattig.
    Nee, inderdaad,vervelen is er niet bij met zoveel projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ben je toch produktief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ah leuk Marloes en wat word de sjaal mooi. leuk om zoiets voor een vriendin te maken !!
    Fijn weekend
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk tasje heb je gemaakt! Bezige bij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, druk druk druk.....
    Dat tasje is super leuk, Marloes.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou ook van veel afwisseling! :-) Mooi die sjaal en het buideltasje!

    BeantwoordenVerwijderen