zondag 10 februari 2013

Uitslag give away

Ja vandaag de uitslag van de give away
4 potjes met lootjes die om de beurt in het mandje gingen en het volgende resultaat bij de trekking gaven,Ik heb Rob de gelukkige laten trekken!
1. de huisjes gaan naar Els van dingen die fijnzijn
2.het doosje gaat naar Willemien van Bommelemien
3. de huisjessleutelhanger gaat naar Knoff-je
4.de autosleutelhanger gaat naar Mirjam (zonder blog)
Van harte gefeliciteerd alle
Laten jullie je even horen en stuur via de mail je adres dan krijgen jullie het zo snel mogelijk toegestuurd.

En nu maar lekker verder groeien tot de volgende give away met nieuwe kansen..............................
en alle bedankt voor het enthousiaste inschrijven en meedoen

18 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal in mijn nopjes!! Wat een verassing. Mijn kids zijn jaloers.hihi.
    Dank je wel Marloes.
    Lieve groet,
    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem10.2.13

    alle winnaars een harte feliesssss

    enne marloes dank je wel voor de mooie kans

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. winnaars gefeliciteerd !!
    en Marloes ik zit al met mn vingers bij de knop voor de volgende keer :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteeeeeeerd allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allemaal!
    Marloes, dankjewel voor het organiseren van deze leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan al de winnaars. Geniet van de mooie spulletjes.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem10.2.13

    Leuk dat je deze winnaressen blij gaat maken :)! Zij boffen maar met jouw mooie maaksels! Fijne zondag enne, groei ze.. grijns!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd winnaars. En marloes jij nog bedankt voor het organiseren van deze leuke give away.

    Zonnige zondag.

    dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aan de winnaars, gefeliciteerd. Ze zijn de gelukkige met echt fijne spulletjes.
    groetjes
    mija

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mirjam zonder blog, dat kan alleen mijn lieve zus zijn.
    Gefeliciteerd zus en ook alle anderen, leuke give away Marloes
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pech voor mij, maar felicitaties voor de winnaressen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dames gefeliciteerd met jullie mooie kadootjes!Marloes bedankt voor je leuke give away die je organiseerden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow, de huisjes!!! Geweldig!! Ik krijg al een echt Marloes-interieur: GEWELDIG!!!!!!!!
    Dikke dikke dikke merci!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig! Vanmorgen zag ik al dat ik gewonnen heb. Wat leuk dat het doosje naar Fryslân komt. Ben verder de hele dag druk geweest met logé's. Morgen laat ik weten naar wie de sjaal gaat die ik geweven heb. Spannend... Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, alle gehaakte Marloes' creaties Europa over.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh jammer dat ik er niet bij was. Ik wens de winnaars veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen