donderdag 14 februari 2013

happy valentijn

Vandaag is het alweer Valentijnsdag, commercieel gezien zie ik er niets in .
maar het is wel weer zo'n momentje dat je weer eens iemand een hart-
versterkertje zoals ik ze noem toestuurd.
ik hoop dat het een beetje helpt als iemand het moeilijk heeft of niet lekker in zijn velletje zit.
Even laten weten dat je aan ze denkt ,,,,.......zijn de kleine dingen die het doen.
Gelukkig kan het iedere dag dus dit zullen niet de laatste van dit jaar worden.
Wees lief voor elkaar ....iedere dag..........♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

20 opmerkingen:

  1. Lief berichtje meis, met wijze ware woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve woorden en ik draag jou ook een warm hart toe!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben het helemaal met je eens voor mij hoeft zo iets ook niet.

    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem14.2.13

    juist elke dag ♥

    wat een prachtige hartjes zeg

    fijne valentijn

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo is dat Marloes,voor een kleine attentie een lief woord of wat dan ook hoeft het geen Valentijnsdag te zijn(is denk ik ook meer door de winkeliers in het leven geroepen,ha,ha)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel fijn, marloes, zoiets betekent meer dan valentijn.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo is het maar net! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. And so it is!
    Maar toch een hele fijne valentijnsdag gewenst! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. daar sluit ik me bij aan Marloes !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie opstekertjes! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gezegd, Marloes.
    Fijne avond nog.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief bericht! En de hartjes zien er heel leuk uit!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor het hartversterkertje!
    (mooi woord ook)
    Je bent hartstikke lief!
    Ik wens jou ook alle liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zus ik ben trots op je, wat een mensen die jou een warm hart toedragen, als dat geen Valentijn is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke hartjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Marloes,

    Schattige hartjes! e
    Een hele happy Valentine voor jou!

    P.S. Ik heb gisteren ook hartjes gemaakt en net als bij die van jou, hangen er belletjes aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En zo is dat maar net!

    Ik wens je een fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen