vrijdag 1 februari 2013

photo challange

Bij dinah is een photochallenge en het onderwerp ...iets dat niet zo hoort....
Best moeilijk maar opeens zag ik het licht en vond hem ook nog leuk.
Regelmatig komt mijn zus hier een weekendje met man en honden ,ja een dolle boel maar we genieten  er altijd erg veel van.
En op een van die dagen propte Storm zich in het kleine mopsenmandje
Zo lekker onnozel lag hij daar opgevouwen in..................Ha ...Ha...Jack was slimmer die ging in het mandje in de bench ,ja en Grace dacht ik ga lekker op de bank........

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke beestenbende... Fijn weekend en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, dat ziet er erg knullig uit, z'n grote hond in dat kleine mandje. Echt heel grappig. Leuke foto's weer Marloes.

    Fijn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whahaha...ontZETTEND leuk!Heerlijk zo'n beestenboel!Daar word je toch helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's vooral Grace onder het gehaakte kleedje, slim meisje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, leuke foto's !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat een grappig gezicht! Leuke foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, wat een enige foto's! Die grote hond in dat te kleine mandje en Grace lekker op de bank, helemaal verstopt onder de deken. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, geen gezicht die grote hond in zo'n klein bedje gepropt! Hij kijkt ook zo van : Nou en, het past toch?)....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihihihihi!
    schattig!!!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk he!? Ze wilde gewoon lekker knus liggen. Erg lang heeft ze er overigens niet in gelegen. Ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grace ligt het er mooist bij en dan kijk ik naar de deken. Prachtig! Gezellig zo hoor.groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha ik proeste het uit toen ik las:propte Storm zich in het kleine mopsenmandje
    meteen zag ik die foto daaronder

    whoehahahahahahahaha

    Marloes geweldig, ik kan hier zo van genieten :-)
    dankjewel hahahaha
    xxx
    fijn weekende,
    Liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Owwwwwwww wat een heerlijke foto's marloes hihihihihi

    Hier ligt de hond voor haar mega grote bench op het laminaat en de poes in de bench ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zijn ook nog hele leuke foto's voor dit onderwerp.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat grappig, honden zorgen ook altijd wel voor hilariteit en vertier..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anoniem2.2.13

    Hi hi ik lig helemaal in een deuk :))! Dank je wel Marloes voor dit jolige logje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihi geweldig!!
    En Grace, ik smelt bij de aanblik van haar onder die geweldig mooie gekleurde deken! Die deken heb jij vast zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh, wat schattig, storm is ongelooflijk kreatief en grace heeft een lekker dekentje.
    gr mija

    BeantwoordenVerwijderen