zondag 3 februari 2013

babysokjes

Op bestelling van de week twee paar babysokjes zitten breien en dan ook maar eens wat leuke wol daarvoor gebruikt .
hoe vinden jullie ze..........................Ik vind ze zelf schattig !!!!!
Verder vanochtend heerlijk in de tuin gewerkt,vanmiddag wat zitten knippen en plakken maar daar vertel ik later over maar is ook een leuke bezigheid .......
Gister heerlijk naar de Albert Cuyp markt gefietst heerlijk vind ik dat en voel me dan ook weer even een echte amsterdammer als ik zo door mijn eigen stad fiets. Stoffenwinkeltje in en uit even naar Jan de kleine vakman voor band en garen.
En zo is het weekend weer bijna omgevlogen hebben jullie dat nou ook .

Nieuwe volgers welkom hoor ,heel gezellig......



23 opmerkingen:

  1. Dat lint met die egeltjes is echt lief!!! De slofjes zijn ook leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sokjes. Dit vind ik dus veel mooier dan de kleurtjes die 'vroeger' altijd gebruikt werden... je weet wel de baby kleurtjes. Heerlijk stoer, maar toch heel lief.
    In de tuin gewerkt????? Het is hier vies, nat en koud. Brrrrr.
    Dat mis ik hier: even naar een leuke winkel; die zijn hier niet in de buurt. Moet altijd met de auto ergens heen. Op vrijdag naar de markt in Leeuwarden is wel leuk..... Nou ja, je kunt niet alles hebben. Die bandjes zijn prachtig: lekker kleurig.
    Fijne dag en tot een volgende keer. Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem3.2.13

    weekend is al om eer je het woord gezegd hebt ha ha

    wat een prachtige slofjes ook de kleuren

    en mooi band heb je gekocht zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sokjes echt heel erg leuk en mooi garen hoor.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Babysokjes voor 30 april?? Ze zijn schattig.
    En wat lekker als je gewoon op je fietsje naar de Albert Cuyp kan. Ik woon in een dorp en daar hebben we niet veel meer dan een kleine supermarkt, een bakker en een slager. Maar voor de rest woon ik hier prachtig hoor ;-)
    Groetjes en veel plezier met het laatste restje van de zondag.
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve sokjes!
    En ben een klein beetje jaloers, dat jij op de fiets naar de Albert Cuyp kunt. Is zo leuk daar.
    Kost de band daar een stuk minder dan in de webwinkels zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel schattig zijn de slofjes geworden! En oh de Albert Cuyp markt, da's lang geleden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schattig, jouw slofjes !! Da's lang geleden dat ik die gebreit heb!! Ooit op de lagere school, toen we nog handwerkles kregen, heb ik een paar moeten breien. (nou ja, ik .... mijn moeder was meestal degene die alle breiwerkjes afmaakte !!!) :o)!!!!

    De lintjes komen me heel bekend voor !!! Ja, die zijn heel erg leuk !!!! :o)!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je baby sokjes zijn echt heel lief!!
    Heerlijk even naar de AC!
    Als Amsterdammer mis ik dit enorm!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je babysokjes zijn zo lief! En dan te bedenken dat er ook twee van die heel kleine voetjes in passen! ;)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie slofjes. Fijn dat je die markt in de buurt hebt, leuke lintjes heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schattige slofjes - en als ze dadelijk aan zo'n mollige babyvoetjes zitten helemaal onweerstaanbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie lieve sokjes. Voor een klein Hollandertje?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem4.2.13

    leuke slofjes, En heerlijk hé snuffelen op de markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie sokjes ! en ik ben jaloers !! wil ook door Amsterdam fietsen en al die leuke winkeltjes bezoeken !!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Niet alleen het weekend maar ook een week is zo voorbij maar wij zijn dan ook druk met leuke dingen en dan vliegt de tijd.
    Snoesjes de sokjes en het band van die leuke winkeltjes en marktjes missen wij op het zeeuwse land.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bandjes? Heb je al weer nieuwe plannen? @

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je slofjes zijn goed gelukt en die van die bandjes kan ik niet genoeg hebben. Fantastische prints! fijne avond. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vreselijk lief die sokjes, die breide ik ook toen die van ons klein waren. Staat zo schattig. Wat leuk dat je in Amsterdam woont, dat vind ik altijd zo'n gezellige stad. Hier vliegt de week ook om!

    BeantwoordenVerwijderen