zondag 17 april 2016

Er word gebreid en veel!!!

Hier word veel gebreid en langzaam vorderen er wat projectjes, waaronder het Modulaire vest wat ik met begeleiding van Studio Roots maak.
Dat is leuk je krijgt het eerste deel en breien maar,  zo ga je er stap voor stap mee verder.
Meten is weten......
De wol die ik gebruik is de Norro prachtige wol en prachtige kleuren.
het eerste begin is er

Verder breide ik toch weer een muis
Die al weer verhuist is.
Maar wat ik ook deed is twee knikkerzakjes naaien voor Bram en Teun .en moest
ik nartuurlijk een potje knikkeren met Bram
De Cheffin heeft weer haar goedkeuring gegeven ,foto overgenomen van mijn telefoon ,vandaar die randjes.
Was zelf als kind gek op knikkeren dus wilde best een potje doen hoor.
leuk als je die jongetjes zo bezig ziet .
Fijne zondag

13 opmerkingen:

  1. Ik was ook helemaal gek op knikkeren vroeger. Zou het nog wel willen doen! :-))) Je muisjes worden steeds mooier, fantastisch!
    En prachtig, je Noro project.
    Fijne zondag!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat brei project ik dacht gelijk aan een deken maar ben nu heel benieuwd hoe of dat vest eruit gaat zien.
    Gezellig dus het is nu ook weer knikkertijd heb het hier nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marloes, wat een prachtige sprekende kleuren gebruik je voor je vest en volgens mij ook je lievelingskleur (blauw) dus dat komt helemaal goed! Ja, knikkeren deed ik als kind ook veel, leuk om dat terug te zien in de volgende generatie. Hier in de woonwijk zijn zelfs knikkerpotjes in stenen aangelegd, super leuk!
    Fijne zondag.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk knikkertijd! Met de mooie knikkerzakken die je gemaakt hebt, maken de jongens vast de 'blits' :-)
    En hoe schattig die foto van Grace!
    Je nieuwe vest klinkt weer spannend, ik zal geduldig wachten tot ik begrijp hoe het ee uit gaat zien, maar ik ben wel een beetje nieuwsgierig hoor :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel mooi uit, je breiproject! Het muisje is ook prachtig :-)
    En ja, dat is toch fantastisch, knikkeren met je kleinkind!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n lief muisje. Het wordt een flinke familie muis :)
    Knikkeren blijft toch maar populair hè. Knikkers, bonkers, joetjes, stuiters, en geschuurde vingers van de ruwe stoeptegels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat brei-project lijkt me weer ongelooflijk ingewikkeld... maar jij gaat dat tot een perfect einde brengen. Jou kennende! Het muisje is weer ontzettend schattig. Tof stofje gebruikte je voor de knikkers. Hier is dat (soms) ook populair dat knikkeren. Maar de spelletjes op de speelplaats wisselen nogal eens... het gaat hier meestal met periodes.
    Jij ook fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een kunstwerk word dat! Maar dat gaat jou weer lukken! Mooie kleuren ook weer. :-))
    Ach en knikkeren, mijn kids doen dat niet meer maar is het weer die tijd? Zo leuk! Lekker buiten XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. samen knikkeren, zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En wie heeft er gewonnen? Knikkeren zo leuk dat het nog steeds gedaan wordt. Geweldig leuke muis heb je weer gemaakt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja, ik was ook een echte knikkeraar. Fanatiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n mooie kleuren, dat breiproject!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja,heb het vroeger ook veel gedaan:knikkeren.
    En wat gaat dat een mooi vest worden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen