zondag 2 augustus 2015

De boefjes waren hier

Drie dagen logeerde Bram en Teun hier en het was erg gezellig
we gingen natuurlijk naar de speelgoedwinkel want dat is een feest als je kind bent net zoiets als de wolwinkel voor mij.
Ze kozen voor een auto/transformer prachtig hoe wel overwogen er gekozen word.
 De Kleinste volgt zijn broertje nog maar vind het allemaal geweldig.
Heerlijk hoe lief dat samen speelt
We gingen naar de grote speeltuin altijd sukses
En naar de fruit pluk tuin en eieren rapen
               En opa bouwde een camperbusje waar Bram mee kon helpen
                                    van lego, zo leuk geworden
Het waren drukke daagjes maar zo gezellig

 
breide zelfs nog aan mijn cirkel sjaal het  gaat wonder boven wonder opschieten...............
en nu zitten we even bij te komen en morgen weer aan het werk.

19 opmerkingen:

  1. Geweldig! Wat een plezier en creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zullen jullie genoten hebben. Onze kinderen gaan komende week 2 nachtjes bij opa en oma logeren en daar verheugen ze zich enorm op! Die camper is leuk, daarvoor wil ik ook wel naar de speelgoedwinkel :-)
    Fijne rustige week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om met die kleintjes te genieten!! En ze zijn lekker bezig geweest zo te zien.
    Dat je nog tijd had om te breien, ongelooflijk ;-); wordt wel erg mooi, je cirkelshawl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige dagen, maar ook vast heel vermoeiend :-) Wat knap dat je nog tijd had om te breien! Nu weer aan het werk? Ik hoop dat je daar een beetje kunt uitrusten en lekker kunt nagenieten van alle leuke momenten!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit,Marloes.
    En je circelsjaal vordert en vordert.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heerlijk! Ik snap het helemaal. Ook dat je even bij moet komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat de jongens zo bij jullie genieten, en jullie genieten lekker mee.
    Het is zo waardevol als de band met opa en oma goed is...
    Ik ben helemaal verliefd op je sjaal, Marloes... op een dag trek ik de stoute schoenen aan...

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk om zo te genieten. Het lego busje vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zullen de jongens het heerlijk gehad hebben bij jullie!
    Die Lego camper vind ik echt geweldig, zulke leuke details ook :-)
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo de kleinkids een paar dagen om jullie heen, jullie hebben allemaal genoten zo te zien. Mooie VW bus! Manlief heeft een Mini Cooper van lego ;). Zo nu lekker bijkomen... Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmm stiekem vind ik die VW bus veel en veel mooier als de Mini Cooper ;). Ik vind de Mini net een Landrover, hij mist zijn mooie authentieke ronde vormen terwijl de bus daarintegen wel heel echt lijkt...

      Verwijderen
  11. Die camper is echt onwijs leuk!!
    Wat een gezellige boel, ze hebben vast onwijs genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh! Ziet er zo gezellig uit allemaal!
    En kei knap gedaan van je man!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah jij had ook al van die heerlijke dagen, fijn!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat wordt je sjaal mooi! Die van mij rust eventjes uit. Lekker die boefjes. En tussen haakjes: opa vond dat bouwen volgens mij ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk de mannetjes een paar dagen om de heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig Marloes.
    Je sjaal is prachtig van patroon en kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn die twee pagaddertjes met hun gatje in de boter gevallen bij de gezelligste opa en oma van de hele wereld ! Momentjes om te koesteren zijn dat ! Het camperbusje is heel leuk en die sjaal ziet er ingewikkeld maar eveneens heel erg prachtig uit !

    BeantwoordenVerwijderen