donderdag 9 april 2015

Lang leven de live line

Het zou nartuurlijk een keer gebeuren dat ik een fout ging maken of een steek tekort zou komen of laten vallen.
En met een kantbreiwerk zoals dit onmogelijk bijna om goed te krijgen .
Dus om de 12 pennen brei ik een extra draad mee een live line........en pffffff wat was ik blij ik kon het uithalen tot de draad en zo weer de steken oppakken en markeren .
En ja het schiet best lekker op
Glukkig is het nog maar een keer gebeurt ,dus nu maar lekker verder breien ,de rest ligt wel een beetje stil ........komt wel weer , tussendoor spin ik lekker op mijn wieltje ...

voor diegene die naar de boekenkast in de tuin vragen ,
Gaat heel goed wordt echt veel geruild ,zijn veel mensen die enthousiast zijn 
Tot nu een groot succes.

13 opmerkingen:

  1. Hey lieverd wat leuk dat de mini bieb het zo goed doet! Super toch?!

    Ennuh je kunt gewoon mee doen met de Tante Betsy winactie hoor en je maakt kans op een waardebon dus je hoeft niet al echt wat te kiezen.
    Is gewoon leuk om te weten welke modelletjes jullie leuk vinden voor die lieve Tante Betsy herself ;). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat wordt die mooi, zeg!
    Had nog nooit van een live line gehoord. (zelf uitgevonden?)

    Het boekenhuisjes is mega leuk. Wat is het beste boek dat je er tot nog toe hebt in gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wordt wel heel mooi een hele klus zo te zien, fijn dat de boekenkast het goed doet, lekker spinnen ga ik straks ook nog ff doen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh... Ik krijg plaatsvervangende schrik als ik zo'n titel lees. Raar eigenlijk, want het bevestigt alleen maar hoe goed het is dat je met je life line werkt :-)
    Wat wordt het prachtig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig je boeken! En hoe slim van je, die live line!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend breiwerk is het toch.
    Ik zou er denk ik niet het geduld voor hebben,maar jij gelukkig wel.
    En wat leuk,dat je boekenkastje zo'n succes is.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat wordt het mooi...
    Weet je dat ik dat nou gewoon vergeet, zo'n draadje... stom hè..
    Ik heb al wat keertjes terug moeten steken, wat een werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk te horen dat de mini bieb z''n succes is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig werk, je hebt gouden handen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja zonder live line is zo'n breiwerk niet te doen. Het is prachtig.
    je boekenruilkastje vind ik een geweldig idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat wordt het mooi. En wat een geluk dat je die draad Had meegebreid.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er goed uit! Fijn van die draad. En ik vroeg me net af hoe het toch met je biebkastje was. Wat een leuk idee is dat toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat wordt je breiwerk mooi Marloes!Slim van die draad die je mee laat lopen,maar ik hoop dat je hem niet meer hoeft te gebruiken en ja dat boekenruilhuisje....zucht...echt SUPER idee van je!Xx

    BeantwoordenVerwijderen