vrijdag 6 april 2012

paas tafelloper

En ja hoor het is klaar tussen alle bedrijven door heb ik ieder overgebleven minuutje benut.
Ja ik heb alle goede raadgevingen echt niet in de wind geslagen,maar de drang was deze keer erg hoog.
En ja soms was het daardoor misschien juist wel meer achteruit als vooruit borduren,zo leuk gezegd door haar en al die suppoters dat het wel goed zou komen en gelukkig volgend jaar weer pasen is.
Gelukkig kan ik straks weer beginnen aan het volgende breiblok van Elizabeth want de klus is geklaard en ik heb er van genoten maar ook gebromd..........
En denk nu niet dat ik verder niets doe hoor ,de boodschappen zijn ge haald ,het muesli-brood is net uit de oven, de hond heeft genoeg gewandeld en het eten staat echt straks op tafel.Nee vandaag niet gewerkt en gisteravond wel tot in de late uurtje de laatste kruissteken gedaan!!!
Nu hier is het dan.............................ik ben tevreden hoop mijn dochter ook
fijne paas tot later ,marloes

21 opmerkingen:

  1. Dit is wel een compliment extra waard! Dat heb je prachtig gedaan en voor Pasen klaar....
    Dat brood ziet er ook heerlijk uit. Jammer dat je het niet kunt ruiken.
    Nu even relaxen en dan op naar het volgende....zo gaat dat....
    Fijne Paasdagen en groeten van Willemieen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks geen kleedje voor de broodmand, het is een heuse loper geworden. Mooi hoor zus en ook dat stofje eromheen en die leuke bandjes. Goed gedaan. Inderdaad, op naar het volgende. Groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vreselijk mooie loper! Knap werk hoor. En dat zelfgemaakte brood, mmmmm lekker!
    Fijne paasdagen en eet smakelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marloes, je bent een heuse kanjer! Naast het borduren van deze megaklus (voor zo'n korte tijd), heb je ook nog een heleboel andere dingen gedaan!!
    Ik snap er helemaal niks van, hoe krijg je dat toch voor elkaar?
    En wow wow wow voor dit prachtige kleedje, en wat is het mooi verwerkt op de stof met die randjes en kantjes.. Je dochter boft enorm met zo'n handige moeder!

    Hele fijne paasdagen, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank voor de complimenten,ga eerdaags aan je sleutels beginnen maar dan onafhankelijk van elkaar eerst maar rustig breien aan je blok fijne dagen hoor gr marloes

      Verwijderen
  5. Het is een heel mooi kleedje geworden. Ik kan me niet voorstellen dat je dochter er niet blij mee zou zijn.
    Heerlijk brood, ik ruik het bijna ;)
    Fijne paasdagen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kleed is het geworden.!!!!
    Het brood ziet er erg lekker uit.
    Fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kleed !!! Wat staat dat fleurig!!

    Fijne Paasdagen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem6.4.12

    Jeuh, wat mooi! Echt heel leuk geworden zeg. Ik ben normaal niet zo van geborduurde dingen en ook niet zo van roze, maar dit zou ik zonder te twijfelen op mijn tafel laten pronken!!! Goed gedaan zeg!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem6.4.12

    Oh, wat is-ie mooi geworden!! Complimenten hoor!! Fijn dat het je nog gelukt is, precies op tijd! Nu lekker even bijkomen maar ;)? Fijne paasdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi geworden! en in zo'n korte tijd...
    Fijne dagen!
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend geworden, wat een werk in zo'n korte tijd, fijne paasdagen!!!
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je snel geborduurd, wat is het mooi geworden! Leuk idee om er een tafelloper van te maken, die kan je rondom Pasen best een paar weken op tafel hebben liggen. Petje af, dat doe ik je niet zo snel na.
    En wat dat uithalen betreft, bij mij is dat ook zo. Soms heb ik het idee dat ik een werkje haast wel twee keer heb geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi lopertje is het geworden je ging als een speer, je moet er wel de tijd voor hebben maar als je het perse af wilt hebben lukt het meestal wel. Bedankt voor je lieve felicitatie

    Groetjes en Fijne Paasdagen Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem7.4.12

    Wat is het mooi geworden en zo snel dat je het voor elkaar hebt gekregen , nou je dochter is er vast reuze blij mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat heb je toch nog heel snel gedaan! Ziet er erg leuk uit. Gezellige paasdagen. Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou dat heb je snel gefixt, prachtig hoor.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super super super super supermooiiii!!!! Tsjonge, wat ben ik hier weg van. ik denk je dochter vast ook. En zooo snel! Fijne dagen en je brood ziet er heerlijk uit! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi & feestelijk! daar kan je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kleed is dat geworden! Goede Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een reacties, alleen al daarvan word je vrolijk!
    Super leuk hoor zus! Joyce

    BeantwoordenVerwijderen