dinsdag 13 maart 2012

Paaseieren

Ook ik houd van pasen ,voorjaar alles loopt weer uit en ik vind het altijd weer een nieuw begin,
Dus de eieren uit de kast, meestal maak ik  weer wat nieuws erbij.Sommige zijn inmiddels al jaren oud, nu weer 3 eieren met stof beplakt . De rest had ik eerder al beschilderd.
En dan in de bloesemtakken alles hangen ,deze keer zijn het Prunes en Magnolia-takken prachtig.En mijn vogeltjes staan eronder zo gezellig.
                                                                       tot later groet van Marloes,

5 opmerkingen:

  1. Anoniem13.3.12

    Gezellig hoor zo'n paashoekje en leuk dat je er ieder jaar een paar bijmaakt......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk en dan extra leuk met zelfversierde eieren. Heerlijk hé...dat nieuwe groen en de vogels! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het dan snel omgetoverd in een paassfeer. Je hebt mooie eieren, leuk met die kraaltjes er aan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi staat het en de vaas past er helemaal goed bij. @

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die vogeltjes mooi geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen