dinsdag 31 januari 2017

Dankbare Dinsdag

Ben een handdoekje van katoen aan het breien ,zou je zeggen je kan er beter een kopen .
maar nee hier word ik echt weer blij van .
Heb zelf een patroon getekend op stich fiddle ,daar kan je zelf patronen in kleuren best heel leuk.
Dit is meteen een oefen project dubbelbreien , ik wil heel graag een vestje dubbelbreien maar je moet toch echt die techniek beheersen voor dat leuk is en mooi nartuurlijk

blokken aan de rand en huisjes in midden

dan krijg je dit aan de andere kant
word je toch blij van
fijne dankbare dinsdag

20 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Ja, dat wil ik ook nog eens leren, dat dubbel breien, enorm fascinerend! En dat snap ik helemaal, dat je er blij van wordt :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb ik vandaag weer veel bijgeleerd:dubbel breien en de website van stich fiddle. Dank je wel hiervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, daar wordt je blij van! Lijkt me trouwens best ingewikkeld.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dubbelbreien, knap! Ik heb het ooit geprobeerd maar het werd geen succes. Misschien kwam het omdat het even te snel tussendoor ging. Zo'n handdoek als waar jij mee bezig bent is een goed idee! Die ziet er al reuze leuk uit! Wat knap dat je ook zelf een patroon hebt gemaakt.Ik ga snel even zoeken naar Stitch Fiddle. Ben dankbaar daarvoor :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi uit. Droogt het ook goed? Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind gewoon breien al zo knap hahaha
    Mooooooi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat is een mooi project om een techniek te leren! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bijzonder,dat dubbel breien.
    Is het dus aan twee kanten mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit toch zo knap gedaan! Zo te zzien heb je het al heel goed onder de knie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja daar kan je zeker blij van worden maar ziet er ingewikkeld uit lijkt me heel moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zie ik mezelf toch echt niet doen, maar wat gaaf zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het gaat om het proces hè.. Niet om het handdoekje straks..
    Wat ontzettend knap dat je dit kunt. Ik vind dubbelbreien echt heel lastig! Maar jij gaat geen uitdaging uit de weg, heb ik al eerder gemerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha, superleuk Marloes! Ik heb het vaak bestudeerd, hihi, maar nog nooit gedaan. Mooi om te zien hoe het vordert!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Moh hoe geweldig knap! Dubbelbreien? Ik wist niet eens dat dat bestond. Daar ga ik toch op you tube eens naar zoeken. Succes, het wordt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je toch een doorzetter! Dubbelbreien, ja dat lijkt me erg leuk! En zo heb je een ideale proeflap!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er heel kunstig uit! En inderdaad, het is beter om eerst op deze manier de techniek goed onder de knie te krijgen vooraleer je aan een vest begint!
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele uitdaging. Wat een karwei! Maar wat wordt het mooi. Wauw

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen