dinsdag 17 januari 2017

Dankbare Dinsdag

Nou ik weet niet of ik de titel vandaag wel juist vind, want ik voel me brak, griep en een keelontsteking het kan niet op.
Alhoewel ik mag echt niet klagen want ontspring al weer jaren de dans. Dus ja daar kan ik dus dankbaar voor zijn.
Er word hier niet gebreid ,er wordt hier alleen gehangen.
Met mijn allerbeste vriendinnetje aan mijn zijde .....

Hier weer even in haar mandje ,want boven staat de boel even open ....weg met al die bacterien.
Maar straks mag ze weer heerlijk boven op het dek liggen hoor , vind dat toch altijd wel heel bijzonder hoe die beestjes dat feilloos aan voelen wanneer het mag en niet mag.

Zou zeggen fijne dinsdag en wees blij als je de dans ontspringt ik duik er weer in .

16 opmerkingen:

  1. Oei snel weer beter hoor Marloes! Vriendinnetje kijkt anders heel sip vind ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is nog aan mij voorbij gegaan hoop dat dat blijft en jij....in zulk goed gezelschap moet je wel snel op knappen!!
    Beterschap Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je het zo te pakken hebt! Inderdaad lief dat Grace het ziek zijn met je deelt *Ü....
    Lekker weer samen onder en op de wol straks en hopelijk snel weer wat beter!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aiiiii beterschap en een knuffel ook voor je kruikje Grace
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap Marloes!!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei !
    Ja,het heerst.Ziek maar lekker uit
    met je lieve vriendinnetje naast je.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ja, schrale troost ... je bent de zoveelste...
    Maar toch is het niet leuk! Ik wens je beterschap en wat een heerlijk beestje is Grace toch. Er gaat niks boven zo'n trouw huisdier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap meissie dat je maar snel op mag knappen al zal Grace dat minder leuk vinden wie wordt hier verwend. Liefs Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap, je hebt goed gezelschap en ik hoop dat het ons huis voorbij gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap ik hoop dat jij je snel weer beter voelt.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens je een snelle genezing!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het gaat echt rond he. Beterschap maar en goed uitzieken. Gelukkig heb je een maatje die je een beetje gezelschap houd..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geen beter medicijn dan een hondje aan je zijde... Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen