vrijdag 4 maart 2016

Klaar en trots

Hij is klaar mijn mooie Sari - sjaal en ik kan je niet vertellen hoe blij ik er mee ben.......

De kleuren ,zijn vederlichtheid het weegt maar 150 gram en is 2 meter lang

een stukje detail ,het was een heerlijk breiwerk , 55 patroon herhalingen en nog moest ik blijven opletten

zijn prachtige lengte en zachtheid. al die losse bollletjes die een draad werden

super de super blij.........................................vanaf oktober gebreid met dit als resultaat....blij

37 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben je er blij mee :-))))). En terecht!! Wat een beauty is het geworden!!!! Zulke prachtige kleuren heb je gecombineerd!! Ook de kleurovergangen zijn PERFECT!!! Een supermooie sjaal! Daar mag je wel blij mee zijn :-D!!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgende week kunnen ze hopelijk samen op de foto !!!

      Verwijderen
    2. En vergeet ik nog te zeggen dat hij je ook SUPERMOOI staat :-D

      Verwijderen
  2. De sjaal is prachtig geworden en lijkt me heerlijk draagbaar zo'n lichtgewicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Zo mooi van kleur en heel kunstig breiwerk! Ja, die draag je zeker met plezier!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Indrukwekkend! Een mooie warme regenboog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi patroon en wat een prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En terecht dat jij blij bent! Zo mooi.
    Hij staat je prachtig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo trots als een pauw, zijn ook een beetje dezelfde kleuren. Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow mooii! Staat je prachtig! Nu kan het genieten beginnen alhoewel je vast al van te voren aan het genieten bent geweest al breiend. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, dat is werkelijk een prachtig exemplaar geworden. En die kleuren!!! Mooi hoor, Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik word helemaal stil van bewondering! Wat is die sjaal supermooi geworden. Prachtige kleuren! En wat een geduld moet jij gehad hebben om dit tot een goed einde te brengen. Dikke proficiat! Hij staat je trouwens heel mooi (en hij past zelfs in je interieur)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige sjaal en wat een mooie kleuren, daar mag je trots op zijn.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op dit pronkstuk ben ik uitermate jaloers!
    Heerlijke kleuren!
    Prachtige steek!
    Ziet er ook erg zacht uit.

    Marloes rules!

    Fijn weekend
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat trotse en blije gevoel is helemaal terecht: wat is je Sari práchtig geworden! Hij (zij) kleurt je hartstikke goed en fijn om je daarbij zo te zien stralen!
    Ik hoop dat je héél véél complimentjes gaat krijgen. geweldig gedaan!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  14. W*O*W, wat een stralend pronkstuk, Marloes :)) Hij is echt geweldig mooi geworden en wat staat hij je prachtig! Complimenten van mij want zelf zou ik zoiets schitterend nooit uit mijn vingers krijgen ;o) Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier mag je terecht trots op zijn,Marloes.
    Het is schitterend geworden.
    Ook het kleurgebruik is prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig en zo staat-ie je ook1

    BeantwoordenVerwijderen
  17. en terecht daar mag je trots en blij mee zijn een ware topper, en wat geeft dat een lekker gevoel als zo'n project af is

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend Marloes! De Sari laat je stralen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tjonge Marloes, ik sta paf ... Nou ja, sta ...? Ik ben blij dat ik op m'n stoel zit! Wat onwijs mooi, en de sari staat je zo mooi! Kunst-breien, dat is wat jij doet....
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heee Marloes! Schone Sari Draagster! Fjiet fjieuw!
    Hij is prachtig en staat je prachtig. Met recht trots, wat een knap staaltje werk.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat mooi! Lijkt me een moeilijk werkje, maar het eindresultaat is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. je mag er terecht trots op zijn ! Prachtig.
    Nog een fijn weekend en de lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Whaw wat een beauty fijn weekend lieve groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig, en de kleur staat je geweldig.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kleur het is echt mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohh geweldig mooi...wat een werk!! Hij staat je ook zo mooi..een groot compliment! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig, wat een kunstwerk. Daar mag je terecht trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heb ik dit nou helemaal gemist!!! Zie het nu pas dat je sjaal klaar is. Wat is die mooi en hij staat je ook zo goed. Wat een werk he al die verschillende vormen in dat patroon. Heel erg mooi.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh Marloes wat is ie mooi geworden! En dat je trots bent hoef je niet te vertellen: je straalt helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo ongelooflijk geweldig schoon! Een prachtig patroon in een al even prachtig kleurenverloop! Pauwetrots mag je wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo ongelooflijk geweldig schoon! Een prachtig patroon in een al even prachtig kleurenverloop! Pauwetrots mag je wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is hij mooi geworden! Wat een werk joh!
    Mooi dat hij zo licht draagt!

    BeantwoordenVerwijderen