vrijdag 1 november 2013

heerlijk kringloop

Vandaag weer eens naar de kringloop geweest, ja hoor drie leuke boeken en een gegoten spijkerrokje.
maar het rokje heb ik meteen even een pimp-beurtje gegeven met een klein borduursel op beide zakjes vond ik net even wat leuker.
Toch even lekker als daar voor een habbekrats tegenaan loopt.
ik kan daar dan ook heerlijk van genieten, als ik dan afrekenen met 5,50 euro voor de hele bubs.
fijn weekend..................en Esther is dit niet hetzelfde boekje over verven dat jij me liet zien ,loop ik er toch zo tegen aan!!!!

18 opmerkingen:

  1. Jaaaa zelfde boekje, wat een toeval, leuk! En je gepimpte rok is ook gaaf!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oow, goede vondsten ! En je rok is zo nét even leuker !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk borduursel op de rok,Marloes.
    En ja,zo heb je het een beetje eigen gemaakt.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha leuk hey, voor weinig geld, een schat aan spullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o heerlijk om zo tegen zoiets moois aan te lopen.
    nou daar kun je wel wat mee.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt het rokje erg leuk 'van je zelf' gemaakt. Je kunt er nog veel plezier van hebben. Het boekje over wol verven lijkt me wel interessant. Fijn weekend.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je nu zo tegen dat boekje aan loopt en je rokje is gaaf gepimpt ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geluk met die boekjes! Onze kringloop heeft geen kleding, maar jouw rokje is leuk. Altijd heerlijk om zoiets te dragen, combineert lekker makkelijk!
    Mooi met dit borduurtje van jou erop..

    fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat leuk Marloes dat je nu net tegen hetzelfde boekje aanloopt!Helemaal iets voor jou!De spijkerrok heb je ook super opgeleukt....heerlijk is dat he zo'n kringloopscore!?! Ik word daar ook altijd zo blij van! :-)


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijne aankopen, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne vondsten weer. Leuk om het rokje hebt opgepimpt, zo wordt het toch meer een 'eigen' kledingstuk hé.
    Die boekjes lagen daar echt op jouw te wachten, wat passen ze goed bij je hobby's!
    Groetjes weer en fijn weekend
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HIet in 't Westland zouden we zeggen dat je goed uit bent geweest.Leuke vondsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk borduursel heb je het rokje gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toeval bestaat niet hé...fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik herken het borduurboek. Volgens mij had mama dat ook. Zou het haar boek zijn dat nu via een omweg..... @

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ja, super he, zo'n geslaagde aankoop en dan voor bijna nix... dan wil je wel een dansje doen! fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem4.11.13

    Leuk!! Vooral als je het een en ander kan kopen voor weinig:))
    Naar welke kringloop ga je meestal?
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen