zondag 21 juli 2013

Zomerse dingen

Dit jaar gaan we sinds jaren weer eens kamperen, de laatste die met de tent is weggeweest is mijn dochter .En dat is al weer wat jaartjes geleden en al ligt de tent hoog en droog nu toch maar even en controle...........
We hebben een grote Karstentent van 3,5 bij 3,5 meter, die doormiddel van lucht omhoog gaat met slangen zo dik als brandweerslangen ,met een pomp blazen we lucht in de buizen en met een kwartier staat het.

 te laat bedacht ik om een foto te nemen dus lag hij al weer plat......ha ha .....
maar wat heerlijk is alles is oke we kunnen over een paar weekjes vertrekken .
Krijgen er gelijk alweer zin in

13 opmerkingen:

  1. Wij hebben datzelfde met onze tent gedaan want Marjolein is er mee weg. Kregen ook enorme zin dat zelf weer eens te gaan doen. @

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat leuk en Grace vind het ook hoogst interessant zo te zien!Die heeft er denk ik ook wel zin in!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oo, dat lijkt me handig opzetten, zo met dat opblazen !! Wij hadden vroeger zo'n grote familie koepeltent. Als 'ie eenmaal stond, was het heel fijn, maar voordat dat zo ver was !!!!! :o)!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar gaat de bestemming naartoe??
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk,kamperen! Waar gaat de reis naartoe?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kamperen heb ik altijd heel leuk gevonden. Onze tent ligt op zolder en blijft daar ook wel. Wij vermaken ons in en rond ons huis. In de tuin is schaduw genoeg. Wat hebben we uit gekeken naar dit weer. Heerlijk.
    Het opzetten van een opblaastent is natuurlijk heel prettig. Geen stress en alles is gecontroleerd zodat jullie weg kunnen wanneer het zo ver is. Geniet van het mooie weer nu. Fijne dag nog.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O heerlijk, ik wens jullie alvast heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is makkelijk opzetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een systeem. Nog nooit gezien. Veel plezier er mee.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh, geweldig!! begin maar al af te tellen!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker de natuur in trekken. Heb je al concrete plannen? Mijn mooiste kampeervakantie was naar Slovenie,, Het Tentadal, dat is toch zo mooi...Ik dwaal af, hahahaha. Maar goed. Fijn dat de tent nog heel is en goed om dat nu te controleren, stel je toch voor... nee. Heel veel kampeer plezier en tot gauw.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me inderdaad een hele makkelijk manier,van een tent opzetten.
    Leuke foto's...en jullie mopserige mopsje ligt er zo parmantig bij.
    Ja,het zijn echte sociale hondjes,willen overal bij zijn,zeg ik als ervaringsdeskundige,met dus ook een mopsje in huis...HiHiHi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, je zou meteen weg willen met dit mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen