zaterdag 13 juli 2013

langszaam kom ik weer op gang

Na Oostenrijk kom ik weer langzaam op gang, niet dat ik stil zit maar het is mooi weer en was evengoed een drukke week.
Gisteravond weer met een groepje spinners zitten spinnen, ik overweeg een nieuw spinnewiel en ben me flink aan het oriënteren.
Met de hulp van You tube ,en de www.spinnerofyarns.nl kom ik een heel eind in de goede richting.
Verder kwam ik ook een erg mooi boek over wol tegen , dit via diezelfde website. het boek is heel informatief als je meer over wol wil weten maar in de breedste zin van het woord.
En tenslotte  maakte ik nog twee lammetjes op bestelling.
Altijd leuk.
fijn weekend eerdaags een update van de pinwheel sjaal.
Marloes

15 opmerkingen:

  1. Oh, wat een schattig lammetje. En... ik heb altijd op een moderne Louet gesponnen en vond het altijd een prettig spinnewiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me inderdaad een interessant boek,Marloes.
    En leuk dat schaapje en het lammetje.

    Nog een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige wollige schaapjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief die lammetjes!
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat zijn je lammetjes weer schattig!ja ik ken het met dit warme weer....er komt de laatste dagen ook minder uit mijn handen zowel met haaknaald als hier in het huishouden,moe en ik zoek het even niet...zo stom!Morgen nog werken van 8:45 tot 13:00,maar dat is niet vermoeiend,alleen aan de balie zitten en de pasjes doorhalen van de mensen die komen fitnesse....zullen er niet zoveel zijn IN de vakantie periode EN kermis in die gemeente,wat nog volop word gevierd daar door cafe-bezoek.....hopelijk gaat de tijd wel een beetje snel dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat een lieve lammetjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige lammetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad. En dan nu op zoek naar een nieuw spinnewiel, super leuk.
    Het schaapje is een schatje. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn weekend! en doe maar lekker rustig aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben een leek op het gebied van spinnewielen dus wat kan een ander spinnewiel wat je nu niet kan?? Waar ben je precies naar op zoek?
    De lammetjes zijn weer prachtig! Geniet lekker van je weekend en ik ben zeer benieuwd naar je pinwheel sjaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het boek moet erg interessant zijn voor zo'n wolliefhebster als jij. Leuk om wat extra informatie te kunnen lezen over materiaal waar jij zulke mooie dingen van kunt maken.
    Over mooie dingen gesproken: wat een prachtige foto's van Oostenrijk. Zo te zien hebben jullie heerlijk weer gehad, fijn! Nu nog proberen het sfeertje zo lang mogelijk vast te houden :-)
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve lammetjes en dat boek lijkt me een aanrader ga eens kijken of de bieb dat heeft, thanks voor de tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat wolboekje heb ik ook gezien, maar nog niet gekocht. Wat leuk dat je op zoek bent naar een ander spinnewiel; ik kocht een half jaar geleden een Kromski wiel. Bevalt uitstekend. De prijs is wat vriendelijker dan vele andere en de kwaliteit is uitstekend voor wat ik er mee doe.
    Wat een schattige lammetjes laat jij geboren worden. Heel bijzonder.
    Fijne dag nog. Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi wollig blogje. Veel leesplezier met het boek en succes met de speurtocht naar een nieuw spinnewiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schattig, je lammetje!
    Leuk he, spinnen! Ik ben een leek en begin net! ;-)
    Bedankt voor de link, en de boeken-tip; ik denk dat hij op mijn verlanglijstje komt te staan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen