donderdag 5 oktober 2017

stormachtige donderdag

Ben net terug van mijn stormachtige wandeling in de polder, verstopt in mijn lange regenjas heb ik me door de wind heen geduwd met Grace aan mijn zijde .
Heerlijk om weer thuis te komen.
Het Theewater staat aan en dus eerst even een stukje schrijven alvorens me aan het laatste randje van mijn vest te zetten ,....ja blij want het is bijna af.
Heerlijk zo"n dagje van mezelf ,zelf het zonnetje laat zich even zien.
Alles staat hier in de stand rust .................................
Grace ligt weer in haar mandje en is tevreden, en ik ,ik ga mijn koppie thee maken en verder breien .en als ik daarmee klaar ben ga ik voor de bovenrand van mijn vest patroon tekenen van de bloemetjes die ik erop ga borduren ,dus even geduld en dan laat ik weer wat zien
Fijne dag allemaal

15 opmerkingen:

  1. Ja, het is me het weertje wel! En laat nu dat zonnetje nèt deze laatste minuut ook bij ons gaan schijnen, terwijl ik je berichtje lees...
    Hier ook al een me-day! Succes met je vest, Marloes...

    Groetjes en een zonnestraaltje, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier ook soms strom,.. soms een harde bui en en dan weer stralende zon en fluitende vogels.. echt herfst !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè, zo even met een kop thee en een breiwerk uitrusten na een wandeling. Even voor twee uur waaide het hier nog stevig en werd Lizzy bijna omgeblazen. Een mevrouw keerde nog om met aar fiets om te zien of alles wel goed ging! Maar gelukkig wapperde ze niet de sloot in.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect weer om te handwerken toch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,fijn hè zo'n rustig dagje.
    En als ik Grace zie,moet ik aan Molly denken.
    Wat een lieve foto.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echte stormachtige herfstdag en helemaal compleet met een lekkere warme kop thee en een warm breiwerkje. Ik ben zó benieuwd naar je bloemetjes *Ü*.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk weer om lekker bezig te zijn met een handwerken een vestje kan je nu wel gebruiken.
    Liefs Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik woon op deze dagen in jouw heerlijke sokken, zo fijn!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was inderdaad een stormachtige dag vandaag. Een schitterend weertje om te genieten van een lekkere kop thee en een handwerkje of boek. Ben benieuwd naar jou vest :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig thuiskomen met zo'n herfstweer. Ik ben al benieuwd naar die borduur-bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat klinkt echt knus...zo'n daggie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een weer was het he. Hier ligt de hond ook heelrijk in de mand en zit de baas ook te handwerken.. gezellig is dat..Ben benieuwd naar je vest.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat klinkt als een heerlijke dag, meer hebben we niet nodig zo af en toe. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik woon op deze dagen in jouw heerlijke sokken, zo fijn!


    ทางบ้าน

    BeantwoordenVerwijderen