dinsdag 17 oktober 2017

dankbare dinsdag

zo alweer dinsdag ,twee uurtjes vrij tussendoor ,dus dacht ik maak lekker je eten vast klaar voor vanavond .
want ben om 19.00 pas klaar........................................
Dus maakte ik een heerlijke vegan curry met naan brood (zelf made natuurlijk
Hoe blij kan ik hier van worden ,hoe rommelkont ik ook kan zijn mijn eten is altijd goed georganiseerd.
hier word ik toch reuze blij van en zeer dankbaar.............................

ben ook al lekker op
weg met mijn borduur op mijn pas afgemaakte vest ............zo leuk.


                                         Fijne dag allemaal
)

19 opmerkingen:

  1. Oh, wat wordt je vest mooi!
    Eet smakelijk vanavond, dat gaat vast lukken zo te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat naanbrood en de curry (heb je een recept?) zien er heerlijk uit!
    En wat worden je bloemetjes mooi zo op de kraag van je vest. Goed bezig Marloes!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er lekker uit,Marloes.
    En wow ! wat mooi geborduurd op je vest.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig borduursel, echt een mooi detail op het vest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker bezig en wat een leuk borduurtje het schiet zo al weer op

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig borduursel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nomnom heerlijke curry lijkt mij en mooi je vest X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is handig van je aangepakt! En wat ziet dit er lekker uit; meteen een ideetje gekregen voor het eten van vanavond... want ja ..'wat zullen we nu weer eens eten?'
    Mooi borduursel op je vest.. hoe kòm je erop!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De menu zag er heerlijk uit. Een ideetje voor hier vandaag :-))
    Toch schitterend hé die borduursels op haakwerk. Zie dat ontzettend graag. Benieuwd naar die mooie vest :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er lekker uit de Vega curry jammer heb net gegeten
    Groetjes leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er lekker uit en je borduur ook.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind jou vest zo ontzettend mooi! Ik ben echt onder de indruk. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er lekker uit. Wat een mooi vest gaat dat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh lekker...homemade naanbrood! En je vest...geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo kan een mens zijn inderdaad, ongeorganiseerd op het ene vlak en strak georganiseerd op een ander vlak. Ik hoop dat het je gesmaakt heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er lekker uit de Vega curry jammer heb net gegeten


    ทางบ้าน

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ตารางคะแนน

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    สโบเบท

    BeantwoordenVerwijderen