zaterdag 13 december 2014

helemaal genieten

ja ik geniet van het weven op dit moment.
Het gaat lekker en dat inspireert.
heb eerst eens in mijn wol-doos gekeken wat ik zoal nog in huis heb en daar een keuze uitgemaakt ,het is nu zaak om steeds weer projectjes op te zetten waardoor mijn vaardigheid ontwikkeld en dat is alleen maar leuk.
Dus de keuze gemaakt uit lavendel paars met zacht groen  en een mosgroene dunne wol voor de tussendraad in te weven.
het word een warme sjaal, want daar kan je er niet genoeg van hebben!!!
en verder brei en haak ik nog verschillende dingen  en maakte ik weer een telefoonhoesje op bestelling toch leuk als mensen dat vragen
deze keer het roodborstje erop en weer iemand blij gemaakt...............
..............
En morgen naar de MIDWINTERWOL in Winschoten
daar heb ik echt zin in mochten jullie er zijn en mij herkennen laat je horen dat is leuk................misschien tot zondag

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooi weefwerk Marloes!! Prachtig patroontje en mooie kleuren bij elkaar.
    En dat men graag zo'n telefoonhoesje van je wil snap ik wel. Prachtig zoals je dat maakt; en de combi van breiwerk met een gevilt vogeltje is heel mooi!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend is je weefwerk! Voor mij een raadsel hoe je het maakt, maar ik hoef natuurlijk ook niet alles te weten :-)
    Mooi telefoonhoesje heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een prachtige sjaal,Marloes.
    Laat de winter maar komen.
    En het telefoonhoesje vind ik toch zo lief.

    Nog een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne sjaal wordt dat! Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De sjaal wordt prachtig. Leuk dat je het weven weer zo opgepakt hebt.
    Ook het telefoonhoesje is weer erg leuk geworden. Het geeft steeds weer een goed gevoel als mensen graag iets willen wat je zelf gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een motief gebruik je in je sjaal. Het zal me niets verbazen wanneer je de smaak zo te pakken hebt dat je meubelstof gaat weven en meubels gaat bekleden!
    Veel plezier morgen, mij zal je daar niet zien, ik ga muziek maken op een Winterfair hier in de buurt :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grrr, woordcorrectie op mijn nieuwe tablet slaat nog wel eens een woord over...
    ik bedoel natuurlijk: wat een móói motief....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marloes, wat gaaf !! Oh, zo'n sjaal is mooi, dat je dat kùnt ...!
    Je hebt goeden handen, echt waar. Moet je dat hoesje nu ook zien, alsof er een echt vogeltje op zit en je zou bijna denken dat hij straks weg vliegt...
    Fijne dag morgen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi , ik ben een patroon uit aan het zoeken in het boek handweavers , s Pattern Boek ,en nu ik het bij jou zie vind ik dunne wol heel mooi . Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig en dat je dat zo mooi kan! Geweldig wordt die sjaal!
    Het telefoonhoesje is super.... ik begin al te watertanden! :-) Intussen is mijn smartphoneke onderweg naar Portugal... wat ie daar gaan doen is weet ik ook niet... ik hoop dat ik er nog iets van ga terugzien! ;-)
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooh Marloes wat knap!!! En dat telefoonhoesje met een echte Beppie erop hoe mooi! Veel plezier morgen en vergeet je camera niet...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig weefwerk. Mooi dat kepertje. En...veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat weven vind ik ook zo'n heerlijk werkje. en het telefoonhoesje is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja iik hoop ook !! dat je je camera mee hebt ( puur eigenbelang )
    Wat is dat mooi dat weefwerk.
    Maar dat roodborstje prachtig heb je dat erop geprikt ???
    Fijne zondag !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wist helemaal niet dat jij zo mooi kon weven? Wat prachtig Marloes.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker toch dat je zo geniet van het weven! Het telefoonhoesje met roodborstje is enig! Nu nog wat sneeuw buiten, vind je niet? Dan zijn onze freubeldagen compleet :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat is dat weven toch mooi zeg!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen