vrijdag 13 september 2013

lekker gehandwerkt

Ook in de vakantie staan mijn handen niet stil hoor, ik vind het gewoon heerlijk om dingen te maken en bezig te zijn .
Zo had ik regenboog wol mee om een draak te breien ........
en zo ontstond daar Dikkie de draak ,het patroon is van zij maakt het altijd heerlijk om te breien.
 
 
verder heb ik heerlijk zitten borduren en het eerste klaprozen kussen af ,nu nog verder afwerken dus wordt vervolgd........
Ook heb ik flink zitten haken aan het bloemetjes sprei maar daar moet ik nog wel even tegenaan.
 

25 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk!!! Mooi gedaan!

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klaprozen kussen en de knuffel is leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een lief schattig draakje! En oh klaprozen zijn ook een van mijn favoriete bloemen, het kussen ziet er prachtig uit! Zo te zien ben ik weer bij gelezen ;). Ik ga snel verder naar de volgende, zoeffff. Wel natuurlijk eerst een knuffel. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem13.9.13

    Jij hebt gouden handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd, die Dikkie en wauw, klaprozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem13.9.13

    Tja..het zit er nu éénmaal in !!!
    En wat een heerlijk plekje op die camping. Nou, mijn Rob krijg ik ABSOLUUT NIET in de tent heeft ie gezegd...Toevallig nog gisteren met m over gehad of dát niet leuk zou zijn ? NEE dus.....hahahaha
    Ach, volgens mij ben ik best goed in overtuigen....en ik heb nog enkele maanden de tijd....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk is dat hè.., met een handwerkje voor de tent! Was je de enige?
    Je draakje is erg leuk geworden, mooie wol heb je gebruikt..., en de patronen van Annita zijn inderdaad zo prettig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dikkie past perfect bij de drakejongen. Houd je hem zelf of is hij een cadeautje?

    Je klaprozen zijn geweldig. Zelf vind ik borduurwerk heel erg mooi maar geraak ik altijd gedemotiveerd wanneer ik eraan bezig ben en zie hoeveel tijd erin gaat.
    Hoeveel uren heb je aan de bloemen gezeten?

    En ten slotte: ik ben razendbenieuwd naar je bloemendeken want wil graag ook aan eentje beginnen. Heb al veel wol maar geraak maar niet vertrokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja die patronen van "zij maakt het" zijn geweldig. Leuke wol heb je gebruikt. En klaprozen blijven toppers. Ik hou er ook zo van. Weer mooie werkjes <3
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie werkjes, hoor! Ben benieuwd naar dat bloemetjesdeken! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie dingen heb je gemaakt, prachtig kussen! Anita maakt mooie patronen, al ben ik niet zo'n breister meer. Toch maar weer eens de pennen oppakken, ik heb het patroon van Jacobus.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig draakje!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie klaprozen!
    Dat draakje is echt een droppie! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij hebt inderdaad niet stil gezeten.. Wat een schattig draakje en dat kussen is nu al erg mooi. Ben wel benieuwd naar je bloemenplaid.

    FIjn weekend,
    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje Marloes, wat een productiviteit in je vakantie. Dat draakje is echt een poepie!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kraagje.
    En je borduurwerk wordt ook erg mooi.
    Mijn moeder had vroeger ook zoiets,maar dan met
    een zwarte ondergrond.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gaaf borduurwerk! Echt ontzettend leuk! Ik krijg helemaal zin om er zelf ook een te maken. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zo is die Joris toch wel heel erg leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, beide om ter mooist!
    Ik heb geduimd voor mooi weer.
    Fijn weekend, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anoniem13.9.13

    Wat een schatje is dat draakje! Anny van rafels en rozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ben toevavallig net begonnen aan een collega dikkie/joris.die van jou is mooi geworden, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. er is veel moois voortgekomen uit je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat draakje is vast voor Bram, die vind zo'n mooie knuffel met dino-stekels best leuk en helemaal als oma hem heeft gemaakt;-))

    BeantwoordenVerwijderen