zaterdag 15 december 2012

Zo Leuk

Toen ik gisteravond na het oppassen thuis kwam lag daar alweer een gezellige post en wel van Jolanda daar had ik de give away gewonnen .
harstikke blij ben ik er mee ,een hele leuke kerstslinger die al voor mijn raam hangt.
En enorme leuke ketting echt super mooi gemaakt en helemaal marloes ,heb hem ook meteen omgedaan en vandaag ook mijn outfit op uitgezocht .
ben gek op sierraden maar echt niet op alles maar dit is een hele mooie groen getinte hanger,heel apart gemaakt met een mooie lange ketting eraan .OOOOOOOOOh wat ben ik hier blij mee ......BEDANKT JOLANDA......... en ga zeker eens kijken op haar blog http://koeenko.blogspot.nl

16 opmerkingen:

  1. Anoniem15.12.12

    ja ben helemaal fan van haar gemaakte hangers ze kan er wat van

    nog van harte gefeliessss hoor, deze zal je vast prachtig staan ♥

    mooie slinger ☺
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij ... leuk en veel plezier ermee'
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie hangers inderdaad!! Haha, zien we ook nog een stukje van jou in het raam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke give away heb je gewonnen Marloes, gefelicteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd,mooi!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk voor je Marloes dat je gewonnen hebt. Een prachtige hanger voor jezelf en het raam :-)
    Veel plezier ervan.

    fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooie bijzondere ketting! Gefeliciteerd dat je die hebt gewonnen. En de slinger is ook al zo leuk!
    Groetjes en fijn weekend,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem15.12.12

    Wat fijn dat je zo verwend bent, en dat het helemaal je smaak is Marloes! Leuk om de blits mee uit te hangen met Kerstmis :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik je zo hoor Marloes is de Giveaway helemaal op de juiste plek terecht gekomen! Ik wens je er heeeeeeeeel veel plezier mee, maar dat komt vast en zeker goed, je bent zo enthousiast, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem15.12.12

    dat is een hele bijzondere verrassing ;o)
    leuk hoor zulke post......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd. Dat ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh, hoe fijn!
    en mooi zo, je raam!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat je er zo blij mee bent. Dan is de give away op de juiste plaats terecht gekomen. Geniet er van. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die ketting meis .... schitterend!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat is idd een mooie ketting zeg..ja, dat zou ook mijn smaak zijn. En ook leuk die raamslinger...leuk om zo verwend te worden! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een heerlijke thuiskomst en wat een leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen