maandag 12 maart 2012

give away-boven de 30 volgers

Ik vind het ontzettend leuk om zo gaande weg al die volgers te zien aansluiten,het zijn er al meer dan 30 wie had dat gedacht. Dus ga ik er ook eens een give away ingooien..............taa ttaaa.het leek mij leuk iets te geven wat ik zelf gemaakt heb en wel twee kleine mozaiekjes die bijelkaar horen, hopende dat jullie dit leuk vinden. Het is wel de bedoeling dat je me volgt.
je mag een link plaatsen maar dat moet niet hoor,vrijheid blijheid. Ze zijn beide ongeveer 8 Cm in het vierkant. Inschrijven tot 21 maart, een lente trekking!!!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.............!!!!!!!!!!!!!1

9 opmerkingen:

  1. Nou laat ik de eerste zijn, ik vind het super !!
    En gefeliciteerd met je meer dan 30 volgers .
    Op naar de 50 volgers :))
    Knutselgroetjes van Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze geweldig. En wat een leuk idee om ze in een give-away te doen. Ik doe graag mee hoor. Ga straks nog link op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Margriet!!!!!

    Ik doe ook graag mee en ga meteen eventjes je link bij mij neerzetten!!!!! Op naar heel veel nieuwe volgers :-))))

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Marloes en gefeliciteerd je gaat lekker zo met je volgers en natuurlijk doe ik mee met je weggever, hartstikke leuk! Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Marloes, gefeliciteerd je gaat lekker met je aantal volgers en natuurlijk waag ik een kansje voor je weggever.En uiteraard zet ik ook een linkje op mijn blog,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem12.3.12

    Wat een leuk idee en ik vind ze prachtig het is een hele aparte en mooie zelfgemaakte Give away, en ik mag graag een kansje bij je wagen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie mozaiekjes, daar wil ik wel een kansje voor wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Marloes, leuke tegeltjes. Ik was afgelopen weekend in het tegelmuseum, daar hadden ze zo een plekje kunnen hebben. Ik doe graag mee.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, Marloes wat enig. Dat laat ik niet aan mij voorbij gaan. Ik doe graag mee. Prachtig, vooral omdat je ze zelf hebt gemaakt. Dat maakt het nog mooier. Groeten, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen