zaterdag 10 maart 2012

de merel en het roodborstje

Na het pimpelmeesje zou het toch niet compleet zijn als ik de merel en het roodborstje niet zou maken , maar ja daar had ik geen patronen van.  Na het breien van de muizen, apen en beren van Annita, heb ik toch veel bijgeleerd. Er ging een nieuwe brei-wereld voor mij open. Zo maakte ik eens voor iemand uit mijn klantenkring een dametje op een bankje.
Zij schonk onze buurt een bankje die aan de rand van de polder staat.
Vanaf die plek heb je een weids uitzicht over de polder.
Het miep meijer bankje . Miep*84 j* is ook een schatje, dus vond ik dit wel toepasselijk om het voor haar te maken .Ik bedoel maar als ik echt iets wil maken lukt het meestal wel.
Het dan opschrijven vind ik dan weer teveel van het goede. Maar nu ga ik dat toch maar eens doen; ook dat weer geleerd, Oh Oh het kan niet op vandaag!!!
maar hier dan de inmiddels met zijn drieen ,mijn vogeltjes !!!!!!!!!!!!!!!


lieve groet aan alle, met jullie gezellige en leuke stimulerende reacties bedankt hoor.........

ben al bezig met een give away-tje.
tot later Marloes

9 opmerkingen:

  1. wow super, ze zijn net echt.!!
    Het boek heb ik besteld in de bieb , wil ik ook wel eens in neuzen.
    Groetjes Albèrtje van knutselpret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem10.3.12

    Wat leuk zeg je maakt er een zo een mooie volière van ....en je dame op het bankje vind ik ook heel leuk!
    fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vogels zijn toch bijna levensecht, prachtig zijn ze.
    Het bankje met de mevrouw is ook heel mooi geworden.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat roodborstje, super hoor.
    De dame op het bankje is ook erg mooi.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt mij een heel gepriegel die kleine vogeltjes maar wel heel leuk.
    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooohh Marloes..wat zijn ze geweldig leuk! En wat knap!!! Ik ben dol op vogels dus dit is helemaal mijn ding! Compliment! Het dametje is trouwens ook erg leuk! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige vogeltjes,en de muisjes zijn ook prachtig.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vogels! Super gemaakt!
    Gr. Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk!!
    wat voor draad heb je gebruikt voor de pootjes?
    zou het ook met pijpenragers en die omwikkelen kunnen
    denk je ?

    BeantwoordenVerwijderen