donderdag 7 juni 2018

heerlijk aan het breien

met zelf gesponnen wol en ook restjes brei ik de '"squiggle wiggle what"""van Stephan West,
Ik hou van zijn manier van breien word er extra kreatief door geprikkeld ,met kleine nuances maakt ie veel leuke dingen ,langszaam gaat de sjaal  breder worden                                                                                                                                                                                                 
inmiddels is het breiwerk al weer wat langer tussendoor span ik hem op dan zie ik het resultaat veel beter.
en nartuurlijk mijn ingebreide vest van Marie Wallin.
een hele klus omdat ik hem niet in delen breit maar helemaal aan elkaar
met breibiesen ertussen
Je ziet het ik verveel mij niet.................

13 opmerkingen:

  1. Ik vind dat zo knap! het ziet er zo ingewikkled uit. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, vervelen komt duidelijk in je woordenboek niet voor,Marloes.
    Je bent een bezig bijtje.
    Het ene na het andere moois komt uit je handen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je er maar lol in hebt ;-)
    Beide orojecten worden weer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor dat vest. Uit een stuk nog wel. Daar moet je echt voor gaan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bezig bijtje! Eerst wil spinnen en daarna breien aan zo veel projecten. Mooi!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi wordt dat vest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou dacht ik ook niet dat je je zou vervelen Marloes lekker bezig en wat wordt het mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent een breiwonder, Marloes...
    Prachtig om te zien wat je aan het maken bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi! Ik dacht op het eerste oog dat het 1e werk gehaakt was door de zigzag. En je vest, het is meer kunst dan breiwerk. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de goede en zeer nuttige informatie. Het is heel interessant, ik hou van alle dingen die je deelt en zie je prachtige creatie. Bedankt voor het delen met iedereen. Ik weet alles over jou. Het is geweldig en het is geweldig.
    เที่ยวภาคไหน

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen