dinsdag 13 maart 2018

dankbare dinsdag

Het is dinsdag en het is grauw buiten ,mijn wandelingetje heb ik al achter de rug.
Ik ben een ochtend mens dus in de vroege uren al erg productief, heerlijk ik hou er van.
mijn breiwerk(en) liggen in de buurt voor tussendoor even een pennetje.
Moet van mezelf weer eens wat afmaken ,dan is er weer ruimte voor kleine nieuwe projecten .
twee weken terug ware de kleinzoons hier weer eens logeren en maakten we vogels van papiermache ,
wat is dat toch ook leuk om te doen zeker met hun zo enthousiastme,
Teun maakte een grote roodborst,Bram koos voor de kerkuil
het is heerlijk om met ze op zolder lekker aan het werk te gaan.
 
Verder was ik nartuurlijk flink aan de brei ,af en toe ben ik aan het spinnen dat zou eigelijk meer moeten maar dat komt gerust nog wel
mijn kant sjaal vordert
maar ook mijn vest gaat goed
fijne dankbare dinsdag

14 opmerkingen:

  1. Wat prachtig, de vogels van je kleinzonen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch wat de kleinzonen maken. De creativiteit zit duidelijk in de genen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties! Het moet heerlijk zijn om creativiteit te kunnen delen met de jongens. Maar de creamomenten alleen zijn natuurlijk óók heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een kanjers van een jongens om zulke mooie vogels te maken !! mooie sjaal gaat het worden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergoed gedaan die vogels. Talent van oma zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die kereltjes zijn al net zo begaafd als jij Marloes...
    Prachtig toch wat ze hebben gemaakt!
    Goed idee om wat dingen af te werken. Dat zou ik ook eens moeten doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk om met de kleinzoons zo creatief bezig te zijn het resultaat mag er zijn zit vast in de genen ha,ha.
    Liefs Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke vogels.
    En ja,dit grijze saaie weer vind ik ook helemaal niks.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn zeker dingen om dankbaar voor te zijn. Die mannen zijn enorm creatuef zeg! Zouden ze dat van oma hebben? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke dankbare dinsdag bij jou en bij mij...genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat boffen ze toch met zo'n creatieve oma!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    สโบเบท

    BeantwoordenVerwijderen