dinsdag 30 januari 2018

breien lekker zen.....

Zo heerlijk als je weer een groot stuk af hebt ,het is een patroon van Isabella Kraemer, de wol is van shetland met een draad mohair erbij waardoor soepel lekker warm en zacht


Alhoewel ik het patroon toch uiteindelijk naar mijn eigen hand veranderd heb ik heb de basis gebreid.
langs de voor en kraagkant een i-cord gebreid. langer gemaakt met zakjes en de boorden van een uitgerekte gerstenkorrel net als de schouder pas,
kortom een heerlijk vest....................................
Hoe is het anders bij jullie, hier best hectisch geweest. Maar nu weer even in rustig vaarwater met de lente in het vooruitzicht...................zo'n zin in .
ben tussendoor weer sokken begonnen ,en wat afmaak werk.......pfff

en ben allerlei patroontjes aan het in breien . Maar wil ook weer aan een groot project
En denk dat ik nu een patroon kies van Marie Walin inbreien met allerlei kleurtjes ,zo leuk.
fijne dag en tot later

20 opmerkingen:

  1. fijne, rustige dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi Marloes hier gaat het goed :)) Fijn dat je er weer bent !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi vest en wat een heerlijke kleurtjes op die onderste foto!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel mooi vest met een verzorgde afwerking. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi vest, ziet er behaaglijk uit. En wat een leuke fleurige sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je vest is inderdaad schitterend geworden.
    En het kleurt overal bij.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het vest is prachtig maar ik word helemaal vrolijk van je sokken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn je weer te lezen met je pracht-creaties Marloes
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi dat vest en fijn dat je er weer bent. Ja, patroontjes inbreien is geweldig mooi maar nog even niet aan mij besteed. Ik zal me nog maar even aan gewoon breiwerk houden. Ben wel benieuwd naar jouw volgende kunstwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk vest heb je gemaakt. Fijn voor de kille dagen. En ja we verlangen allemaal wel een beetje naar de lente en als ik de vogels hoor zingen zijn we niet de enige. Jou sokken hebben in iedergeval al een lente kleurtje. Ben benieuwd naar wat voor moois je nu weer gaat maken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om weer een berichtje van je te lezen!
    Je handen hebben niet stil gezeten... wat een prachtig vest zeg... En die sokken zijn een knipoog naar de lente met die frisse kleurtjes!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het lijkt me een heerlijk vest, daar ga je vast veel plezier van hebben!
    Ik ben nieuwsgierig naar de deken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deken? Hoe kom ik daar nu bij???
      Ik bedoel natuurlijk het nieuwe project...?

      Verwijderen
  13. Wat een mooi vest waar je veel plezier van zult hebben. Mooi die sokken gave kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Marloes,
    ik was benieuwd hoe het met je ging en zocht je blog weer even op. En wat zie ik???? Breien we nog steeds zo nu en dan hetzelfde!!
    Recentelijk van de pennen bij mij: de Soble cardigan, kleur zeegroen, met zakken :-). Draagt waarschijnlijk net zo fijn als de jouwe !!
    Ben blij te lezen dat je lekker bezig bent: met voeding, breien, andere creatieve dingen en gewoon het leven!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    สโบเบท

    BeantwoordenVerwijderen