dinsdag 7 november 2017

Dankbare dinsdag

Vorige week maandag vertrok ik voor een week naar Texel, een breivakantie stel je maar voor een week breien en daarnaast heerlijk worden verzorgd.
Wie heeft daaar nou geen zin in.
Dus met een koffer vol en een groep leuke mensen richting Eiland.
Het weekje werd verzorgd door de wolwinkel Weldraad op de Haarlemmerdijk 147 in Amsterdam
De eerste avond gingen we met zijn alle aan de sequens knitting, het gaat hier om herhalingen op allerlei manieren het boek over dit breiwerk is erg interessant.
en heeft vele mogelijkheden .

Borduren op breiwerk was ook zo"'n leuke les er kwam heel wat moois uit en was super gezellig

Het eten was heerlijk zelfs voor mij als veganist was er aan alles gedacht, we aten een voorgerecht van zilte groente heel verrassend
we breiden Faire ile, we haakten randjes  en breiden aan ons eigen werk

                                                                  gepofte appels .
Kortom het vloog voorbij en was een week vol met creatieviteit, veel lachen  heerlijk eten .
dus nu weer in het gareel en nagenieten.

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk lijkt me dat om zoiets te doen. Kende je de andere deelnemers van tevoren al?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vorig jaar ben ik ook geweest ,en daar waren ook mensen mee uit die groep en mensen van mijn breigroepje ,maar evengoed je kan zo aansluiten ,open mensen en erg leuk en vrij,een aanrader

      Verwijderen
  2. Dat moet echt plezant geweest zijn. Je schrijft het niet maar jullie hebben vast ook genoten van het eiland? Dat borduren zou ik ook nog eens willen leren. Ik vind dat echt zo mooi!
    En Fair isle ook... maar tijd hé... die kom ik nu al te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal je een plezier gehad hebben; héérlijk!
    Had je je geborduurde vest mee? Dat paste mooi bij het programma *Ü*.
    Fijn dat ze lekkere dingen voor je gekookt hadden!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend bijzonder! Heerlijk om er zo uit te kunnen zijn.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dàt is leuk! Ik voel me bijna jaloers :)
    Onvergetelijke week denk ik en daar kun je nog een poos van na genieten!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, dat is een droomvakantie!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een weelde! Zo kun je er weer een tijdje tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk Marloes en ook nog lekker eten als veganist wat fijn!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat bijzonder,zo'n breivakantie.
    En ook nog eens op een mooie locatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n weekje lekker niks moeten je eigen ding doen en verwend worden dat heeft een mens wel eens nodig je kan er weer tegen.
    Lieve groet Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wat klinkt dit ontzettend leuk en gezellig. Leuke workshops.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, dat was dan wel op en top genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat klinkt goed ,dat klinkt beter, dat klinkt als een superrrr week

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat klinkt dat heerlijk! Daar kun je nog lang op teren denk ik zo ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke vakantie, klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    สโบเบท

    BeantwoordenVerwijderen