donderdag 21 september 2017

weer lekker op gang

vogeltjes het blijft bijzonder , ik kan er heel lang naar kijken en langzaam zie je het vogelvolk de tuin weer innemen.
Gezellige inspirerende plaatjes, dus begon ik weer aan het vogeltjes  prikken van vilt (Wol),want eigenlijk is het wol prikken vind ik
Het eerste vogeltje staat al weer gereed om mee te nemen voor mijn nichtje.

moeilijk goed te fotograferen maar allah.
verder zit ik veel te breien en is mijn Stephen West BATAD , bijna af

Daar hij nog op de pen zit lijkt het klein maar het valt straks ruim om de schouder,  weer eens wat anders, gebreid met Scheepjes mix van katoen met beetje acryl waardoor die soepel en zacht is .
het mooie vind ik die overlopende kleuren .
Verder brei ik tussendoor aan alle projecten die toch ook nog af moeten ,heerlijk die afwisseling.
                                   fijne dag allemaal ...........................

13 opmerkingen:

  1. oh, wat een geweldige vogeltjes weeral!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, dat vogeltje!
    En die shawl wordt ook heel mooi.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw roodborstje us echt een pracht exemplaar! Ik zie het al, ik moet nog veel oefenen (dat wist ik al voor ik die van jou zag hoor ;-) )
    Ik ben heel benieuwd hoe je sjaal er straks van de pen af uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve vogeltjes,Marloes.
    En je breiwerk is ook al zo mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo geniet ik weer helemaal van jouw heerlijke sokken elke avond weer aan, lievelingen zijn het!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een levensecht roodborstje, knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kief roodborstje! Fijn om af en toe weer iets van je te horen. De draad weer opnemen kost tijd. Maar debreidraad weer opnemen lukt heel goed. Mooi werk. Goed weekend. Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig vogeltje. Zo leuk om te doen maar een vogeltje heb ik nog nooit gemaakt. zal eens op zoek gaan naar een patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een pracht exemplaar Marloes dat ziet er weer heel gezellig uit, heerlijk om met meerdere dingen bezig te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het vogeltje is zoooo leuk!!
    Fijn dat je ons je creaties weer laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marloes

    Hoed af voor jouw roodborst. Hij is mega mega goed gelukt. Heel erg lief. En ja, het vogelvolk keert weer in de tuin. Gezellig, he?

    BeantwoordenVerwijderen